Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Citerar:

"Helt underbart ljuvlig är hon! Ligger och sover på min mage nu  mysigt är bara förnamnet! Sa jag att hon vägde 3195 g och är 49 cm? Lagom stor men ack så jobbig att krysta ut ."

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-12 14:48:41 följande:
    Usch. Jag har missat en massa dagar som jag vabbat och timvickat och då inte rapporterat mina kassakort rätt. Nu är jag jätteorolig att jag ska bli avstängd eller typ polisanmäld. Fattar inte att jag har varit så slarvig?! Jag brukar ha någon koll ju. Tänk om någon tror att jag gjort det med flit?! 
    Ring och berätta att du är orolig att du gjort fel och be om nya timkort så att du får göra om och göra rätt.
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-12 15:20:13 följande:
    Suri. Tack. Jag glömmer mitt existensberättigande av och till. Blev så himla ledsen av att hon som jobbade på ena skolan var så argsint mot mig och inte ville förstå vad jag frågade. Sen blev jag ju tvungen att ringa upp igen. Hon var inte gladare då kan jag säga. Men nu har jag deklarerat om.  Vad gör man om man blir avstängd från akassan? Hjälp liksom! (och hur jobbar man på att bli mindre ledsen om någon är arg på en!)
    Måste tillstå att jag ofta blir förvirrad av dina resonemang, men jag har liksom vant mig vid och accepterat att jag sällan begriper vad du menar.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 15:28:27 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 15:25:49 följande: Jâttemysigt Undrar vad hon ska heta pa riktigt (förutom Siri då).
    Det kom ett väldigt otrevligt sms efter att jag föreslagit Linda Rosing, Marianne och Siri, något i stil med "Haha, tror inte att ni får bestämma!".
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 15:36:29 följande:
    Vet hon inte om att hon heter Hamster Hermione Halleluja?
    Näe, jag har faktiskt glömt berätta det för Solfisa. *är en dålig vän*
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 15:37:05 följande:
    Fast hon heter nog Nadja. pa rikitigt. Eller Ella.
    Gaah!! Tycker så illa om Nadja, men jag vänjer mig väl isf.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 15:37:53 följande:
    Pynta skrev 2008-12-12 15:36:50 följande: Ja, hon kan fa vâlja mellan det och Hamster etc;Bella- texta och fraga nu!
    *tokvägrar*
  • Perry the Platypus

Jag tyckte att Clovis var ungefär det sämsta av alla namnförslag som uppstod i samband med namntråden, men som sagt - man vänjer sig.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 15:59:04 följande:
    Vilket hade du fôredragit av de andra?
    Jag tyckte mycket om både Balthasar och Spencer.
Svar på tråden dårt asöires setuG