• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Sobrilsubban

Kände lite liknande efter ett tag. Jag har faktiskt skrivtorka just nu... Har en krönika som ska vara inlämnad i morgon kl. tolv och jag har skrivtorka. Istället sitter jag här och dricker billigt rödvin ur ett tetrapack.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 22:14:33 följande:

Tack för det, men jag vet inte vad jag ska skriva om längre. Jag har nog bloggat klart tror jag.
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 22:16:55 följande:
    Men jag har ingen sexlust alls.
    Skriv om det, alla skriver ju bara hela tiden om hur kåta och villiga de är på tiden att någon berättar hur det är i öknen!
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-11 22:18:29 följande:
    Tack. SÅ nu behöver jag inte ligga mer med chefen... eller
    Jo, det âr nu du maste ligga med honom gratis
  • Sobrilsubban

Grattis PP! Annat var det för ett år sedan. Då satt vi här båda två som nyblivna studenter.
    *Tittar i gamla fotoalbum och berusar mig på mesk*

KarJac skrev 2008-10-11 22:18:29 följande:
    Tack. SÅ nu behöver jag inte ligga mer med chefen... eller
  • jungfu
    Sobrilsubban skrev 2008-10-11 22:18:32 följande:
    Kände lite liknande efter ett tag. Jag har faktiskt skrivtorka just nu... Har en krönika som ska vara inlämnad i morgon kl. tolv och jag har skrivtorka. Istället sitter jag här och dricker billigt rödvin ur ett tetrapack.o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 22:14:33 följande:
    vart skriver du nånstans?
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-10-11 22:20:37 följande:
    Jo, det âr nu du maste ligga med honom gratis
    Eller så löneförhandlar jag varje gång. Och hotar med att bita av honom den sure.
    Sobrilsubban skrev 2008-10-11 22:20:49 följande:
    Grattis PP! Annat var det för ett år sedan. Då satt vi här båda två som nyblivna studenter.*Tittar i gamla fotoalbum och berusar mig på mesk*
    Ja, det var tider det. Man pluggade/FL:ade, lånade pengar av CSN. Nu FL:ar jag under betald arbetstid istället. Tja, like it!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Jag tycker att du borde göra en nominerings och omröstningstråd Gute där amn får rösta fram vad du ska blogga om

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Fåret Shaun
    jungfu skrev 2008-10-11 22:11:14 följande:
    ser inte vad det står
    tomat och köttfri
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • siamusen
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-11 22:23:58 följande:
    Jag tycker att du borde göra en nominerings och omröstningstråd Gute där amn får rösta fram vad du ska blogga om
    Bra idé!

annars kan du skriva om varfôr min vânstra armhala alltid luktar mer skunk ân den hôgra

*sniff*

jag har svettats i bilen hela dagen
Svar på tråden dårt asöires setuG