• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    Pynta skrev 2008-10-12 01:17:17 följande:
    Problemet är löst. Och för den som är nyfiken på svaret, kan jag berätta att det går 3 teskedar på en matsked. Gonatt!
    Bakar hon mitt i natten? Vad fasen bakar hon? Spacecakes?
  • Fåret Shaun
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-12 00:46:00 följande:
    Är det nån av er som ätit hjärna? Är det gott?
    nope, men hört att rätt tillagad ska vara gott
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-12 00:56:20 följande:
    Planerar du söndagsmiddagen?

Nej, jag kollade ett program på Discovery (vad annars?) om  en kille som reser runt i världen och äter konstiga saker, bland annat hjärna och tjurmagar.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-12 00:24:58 följande:
    Just det:varit pa en brandstation ocksa och kollat in bilarna och karlarna Vi var mellan Guerande och La Baule, franska vâstkusten. Bebis mar bra och jo, vi har haft det râtt jobbigt men inte lika jobbigt som grannarna som trodde de skulle fa en avkopplande semester Vi vet ju hur han âr och kan stalsâtta oss lite. Vi fick gômma halva inredningen ocksa fôr han ville pajja allt. Lekte brandstang med golvlampan tex, ville riva ned gardinerna, tvâttade hela badrummet med toaborsten och toavattnet, stoppade ned allt môjligt i toaletten, slog sônder nagra borstar ocksa etc etc etc...
    haha men Gasse!! Han är verkligen hyper, verkar Clovis vara en lugn kille?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-12 13:13:46 följande:
    haha men Gasse!! Han är verkligen hyper, verkar Clovis vara en lugn kille?
    Än sa länge är han cool, men det kan ju ändras.I natt somnade gasse tidigt dock. Redan vid ett-tiden vilket kändes som semester för oss. Nu ska vi ut och lata honom springa lite.

Har du bytt efternamn förresten?
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-12 13:33:59 följande:
    Än sa länge är han cool, men det kan ju ändras.I natt somnade gasse tidigt dock. Redan vid ett-tiden vilket kändes som semester för oss. Nu ska vi ut och lata honom springa lite.Har du bytt efternamn förresten?
    Ja just efter att vi gifte oss
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Fröken Sophia

Ohh hjälp musen, han är en riktig liten gangster den där Gasse

• jungfu

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-12 12:46:57 följande:

Nej, jag kollade ett program på Discovery (vad annars?) om  en kille som reser runt i världen och äter konstiga saker, bland annat hjärna och tjurmagar.
    jag at det i italien... av misstag. nagon slags mix tallrik med delikatesser, det smakade ungefar som friterad kottfars. jattegott.
  • gutegirl
    jungfu skrev 2008-10-12 17:02:03 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-12 12:46:57 följande:jag at det i italien... av misstag. nagon slags mix tallrik med delikatesser, det smakade ungefar som friterad kottfars. jattegott.
    Skojar du nu heller menar du det du säger?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
Svar på tråden dårt asöires setuG