• Suri

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-26 11:52:43 följande:
    Fast svârfar vill ju Sune väl ocksa. Far man inte glömma. Be dem tvätta händerna när de kommer bara
    Ja, jag vet och det är därför jag inte sagt något. Vet också att han säker inte alls tar skada av det, men man kan inte vara säker. Man oroar sig för så mycket...
    Millimina skrev 2008-10-26 11:50:47 följande:
    Jag menar inte att man ska vara försiktig om sina barn, men jag tror att man är överdrivet försiktig idag och kanske är mer betjänt av att taggas ner än att eldas på...
    Håller med.
    Men man är jättelöjlig när de är så här pytte... Var på barnkalas och kunde inte slappna av alls. Åkte efter en timme. Var livrädd för alla snoriga två-treåringar...
    Det är INTE likt mig.
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:54:17 följande:
    Lägg av själv - jag har då aldrig stoppat in fingrarna i nån spädis mun och skulle def. inte acceptera om nån hade hoppat på Arvid på det viset, släkt eller ej.
    Millimina skrev 2008-10-26 11:46:21 följande:
    Ähmen lägg av Bella. Klart man är lite känslig över att tänka på att ens spädis ska snutta på någon annans finger, men han lär inte ta skada av det! Det är ju jättemysigt när spädisar suger på ens finger. Han har säkert tvättat sig dessutom!
    *sätter på mig domartröjan och hämtar visslpipan*
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-26 12:00:09 följande:
    Förresten har vi garvat at oss själva här som steriliserar nappflaskorna men plockar upp nappen fran golvet, tar bort katthåret och proppar in nappen i Clovis mun
    logiskt.
  • Suri

Idag nös Sune ut världens största snorbobba! Ska man spara den tillsammans med navelstumpen? jag menar, det är ju hans första och den är såååå imponerande stor!!!

• Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-27 11:35:27 följande:
    Jag är så sjukt sur över en pryl på jobbet och jag vet inte riktigt om felet ligger hos mig eller hos en kollega som lagt sig i mitt jobb. Jag kämpar för att rådbråka mig själv, om jag lägger för mycket prestige i mitt arbete och om jag borde slappna av.Ville bara få sagt det.
    Vad betyder rådbråka?
  • Suri
    DCLXVI skrev 2008-10-27 11:41:36 följande:
    Ska jag:1. äta lunch 2. fortsätta plugga, fast jag är less3. städa köket4. spela dataspel en stund
    Äta bör man annars dör man!
  • Suri

*flåsar*
    Jag lever, jag finns!!!

Herreguuuud, det är ju jobbigt att ha en bebis!!!??? Jag hinner ju ingenting??!! Undrar hur många timmar jag suttit och ammat i soffan sammanlagt nu?

Ni kommer ihåg mig va?

Svar på tråden dårt asöires setuG