• Suri

dårt asöires setuG

*hämtar tvångströjan och mer valium*

• Suri
    KarJac skrev 2008-10-17 12:05:55 följande:
    Heeej!!!*skjuter musens granne*
    Skönt.
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-19 21:15:50 följande:
    hej Hur mar du?
    Lämnade just rapport i Gravidtråden. Kolla där för aktuell status.

Hur mår du?
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-19 21:22:49 följande:
    HUr går detmed alla barnen?
    Jag sa just "ja" till att 13åringen ska få sova borta en natt till hos bästisen (har sovit där fre-lör)... Fast det är skola imorgon. Men det är enligt henne en engånsföreteelse och hon kommer ALDRIG att fråga igen. Jag orkar ärligt inte ta en konflikt/tjafsa med henne. Vet att hon har det bra hos kompisen.

Sonen är nästan hela tiden hos sin pappa, vilket är bra. Han bygger hus och de har massor att göra där, men jag saknar honom och tror att han "inte tycker om mig" längre. Typiskt mamma-separationsångest. Men hallå, han är 17 år och bestämmer själv.

Sune är en perfekt bebis. Sköter sig som han ska. Äter och sover.
  • Suri

Trogga, han är underbart cool!!
    Vad ska han vara?

• Suri
    Trogga skrev 2008-10-19 21:40:05 följande:
    Han har en spindelmössa, men det är otäkt att ha den med ögonhålen vid ögonen
    Ja, hua, det är läskigt.
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-19 21:39:26 följande:
    Trogga- vilken fining Lâgger in ett kort pa gasse ocksa.Man skulle nästan kunna tro att han var en vâluppfostrad och vân liten gosse www.familjeliv.se/hem/siamusen/gallery/phpytl...
    Ser mycket vän och väluppfostrad ut.
    Väldigt söt också.
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-19 21:49:41 följande:
    Fick hem var bârsele igar fôrresten sa nu kanske jag kan ga ut igen. Clovis verkade gilla den
    Jag funderar också på att inhandla något bärredskap.
    Jag kommer ju inte ut med vagnen när Stingen börjar jobba. Fy vad trist Ledsen
Svar på tråden dårt asöires setuG