Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-21 11:01:41 följande:
    Ja, lika bra att kolla iofs. Röker han?
    Nej, har alldrig gjort det. Men han LÅTER som en KOl pat av och till *brr*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-10-21 11:16:54 följande:
    Nu kommer du nog tro att jag är knäpp. Men kan det vara så att han hostar pga. hunger?. Jag får retningar i halsen och hostar vid hunger (behöver inte vara vrålhungrig) och jag har även hört andra som har det likadant. Jag kan ibland vakna på nätterna av att jag hostar av hunger. Ibland lyckas jag somna om, men inte sällan måste jag gå upp och äta något litet för att stilla hungern och bli av med den förbenade hostan.
    Nää.. det tror jag inte! HAn hostar även efter en stor middag.. Men tanken är intressant.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 11:22:13 följande:
    Nu har rörmokarna kommit hit. Kommer en annan i eftermiddag förmodligen. Hade en fôrsta här igar som verkade halvt patând.
    Då får han väll bjuda?? Allt annat är fräckt.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 11:27:42 följande:
    Tycker det jag med
    Vad såg hanut att gå på? *nyfiken* För du tar väll så det räcker till hela tråden?
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-10-21 11:29:22 följande:
    Nahä. ok. Då röstar jag för att han tar sig iväg till en läkare.
    Jag med. Men inte han!!
    siamusen skrev 2008-10-21 11:35:19 följande:
    Vet inte..velar mellan kola och amfetamin. Helarummet stank cigaretter efter han gatt ocksa. Sa honom tar vi INTE.
    *vill helst ha cola* Amfetamin är så.. billigt... MAn vill ju inte framstå som en tjackluder lixom.

Honom vill vi inte ha, bara hand knark.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 11:52:58 följande:
    Kan ringa honom och säga det om du vill
    Åh, så bra.
    Hankommer bar asvara. "Jasså, DET dj-a tjack ludret försöker sig på att vara märkvärdig igen" " Ge henne lite billig skit blandat med bakpulver, men låt na betala.. 

Bättre du ber om lite till dig och delar med dig.
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 13:38:34 följande:
    Men kan man inte råka klippa sig i skinnet då??
    HA!
    Jag skar mig ordentigt med Gilettes fina Vbrerande rakhyvel. Så det finns inga garantier.
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 13:46:22 följande:
    Man kan dö av allt m a o.
    Ja, livet är en farlig lek.
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 13:46:37 följande:
    Gaaah! Måste jobba!
    Oj då.
    Mina pat uteblev idag.. Eller ja,det bord eju komma en strax då måste jag med jobba. Är godissugen och har inget godis. Hiinner inte till affären. HJÄLP!!
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-21 14:47:16 följande:
    Åh, Trogga, om jag fick ringa din chef. Då skulle jag säga att jag var din ombudsman. Så skulle jag först utgå från att det blivit någon miss i kommunikationen. Jag skulle låta mild som sirap på rösten. Väldigt förstående. Sen skulle jag berätta vilka regler som finns och utgå ifrån att hon bara hade missat dessa regler. Sen skulle jag fråga om hon förstod att reglerna finns till för att småbarnsföräldrar inte ska bli utnyttjade av arbetsgivare, som givetvis är dåliga, till skillnad från henne själv... Sen skulle jag bara lite fint påpeka att "om man läste om det här i tidningen så skulle ju sympatierna finnas hos Trogga... tror du inte?" och: "hur skulle du vilja att artikeln vinklades så att arbetgivarens röst finns med på ett sympatiskt sätt här?"Och fungerar inte det heller så skulle jag helt sonika fråga efter _hennes_ chef och be att få prata med denne. OmbudsMilli!
    *vill ha Milli som ombud om chefski är dum*
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-21 15:14:06 följande:
    Kaos är en smart människa! Bättre ombud finnes icke!
    I know!

I hear!

Jag hoppas det inte kommer behövas.. Min chef har redan proklamerat attd et inte är vettigt med för långa dagis dagar för små barn, dom blir inte roliga och man hinne rinte träffa dom. Har man råd, ska man gå ner i tid säger hon. HOPPAS hon säger det om ett år oxå! Och inte beter sig som Troggas skitchef *vill slå*
Svar på tråden dårt asöires setuG