Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 16:52:02 följande:
    Adolf.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Är PP försvunnen på riktigt nu? Hoho???

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 16:54:54 följande:
    Vilket liv det blev! En del är så satans skitnödiga!
    Äh, du vet garanterat om att dina sakliga raljerande ton retar gallfeber på många. Du VILL ju jävlas.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 16:58:56 följande:
    Jag vill debattera.
    Det tror jag bara är en del av sanningen. "Det gör inte ont att föda barn" skrev du i en tråd för bara ett par dagar sedan som jag tyckte var onödigt provokativt och som omöjligen kan uppfattas som en debattinlägg utan just bara som ett inlägg för att vara bitchig eller provokativ. Det gjorde inte ont på dig tydligen, men det är särdeles trångsynt att tro att din syn på barnafödande kan appliceras på alla.

Jag brukar undvika dig i vissa trådar just för att du gärna säger saker bara för att trigga folk. Det tycker jag är onödigt om du faktiskt vill ha en debatt.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 17:07:25 följande:
    Fast det gör iofs inte ont. Det känns och det är jobbigt, men det är inte en ond smärta. Det är en god smärta.
    Jag vill inte ta det här med dig. Du sårar mig. Jag tyckte att det var fruktansvärt smärtsamt och du förminskar mig och min upplevelse genom att säga så.

Min poäng är just den. Var varsam med dina ord.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 17:09:33 följande:
    Det är ju inte min avsikt, och jag ber om ursäkt.
    Ursäkten godtagen.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 18:18:37 följande:
    Alltså, I slutar work kl 16.45 most days och today var det en accident on the motorvägen så det took en evighet to get hem. It var a little bit störigt för det went so jävla slow.
    Eu neeeeeu!!!! *pussar på och tröstar*
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 18:53:49 följande:
    Och natta mina barn när du ändå är i gång Gute. Kanske frosta av frysen när du ändå håller på. Spika upp en tavla. Sälja lite saker åt mig.
    Gute du får gärna snyta mig var 10e minut  och massera mina onda axlar också.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 18:56:58 följande:
    Nu har jag dötråkigt.
    Trots alla våra hjälpsamma erbjudanden? Otacksamma slyna.
Svar på tråden dårt asöires setuG