Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

........

Jag ska tänka mig för nästa gång innan jag utmanar nån..........

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*snirfar lite och funderar förundrat på varför i hela friden folk förknipar mig med något sexuellt öht*

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 21:09:15 följande:
    Akta er; jag smittas!!!
    Du får gärna smitta mig; det vore piffigt med lite porrtankar nu till jul istället för denna nya sjukdomssvacka.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 21:12:26 följande:
    Om jag gnuggar lite kanske? Vet inte riktigt om det är luftburet eller behöver hud-mot-hud. Injicera lite PP-blod kanske?
    Du kan slicka mig i örat kanske?
  • Perry the Platypus

Näe, nu måste jag vackla i säng. Sov gott allihop!

• Perry the Platypus

Morrn förresten!!

Idag är både jag och Arvid hemma. Jag är sjukare än han är så det här blir nog spännande.

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 08:31:20 följande:
    aj aj, sånt är inte kul! NÄr man är sjuk ska barn vara på dagis Ni var förkylda va?
    Jo, jag har ont i halsen och är tjock i alla håligheter som man kan hitta i mitt ansikte. Arvid har en förfärlig hosta så honom har jag trattat i Lepethon[sic] och Alvedon för han har vägrat äta i flera dagar men verkar i övrigt ganska opåverkad. Eftersom det bara är en dag kvar tilsvi är lediga oh magsjuka går på dagis nu så käns det smartare att hålla honom hemm och försöka få honom att äta något alls. Juice går bra mend inget anat.

Oj. Nu överinformerade jag kanske en aning.
  • Perry the Platypus

Gissa vem som skriver för snabbt på mitt jobb och alltid måste kolla igenom besluten så att inget skrivfel slinker med?

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 08:40:39 följande:
    Du?
    Nähä!!!

Och nej, Arvid är alldeles för fin i kanten för att gilla något så simpelt som glass. Godis går däremot bra. Fundersam
Svar på tråden dårt asöires setuG