• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-07 19:00:32 följande:

Oh vad för soffa?
    Samma som alla andra har: tre-sitsig ektorp och sedan en jennylund till det. Fast vi ska köpa en annan klâdsel till dem.
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-07 19:13:28 följande:
    Hellu!!
    Hejhej!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen
    Hellu!!
    Ulluh!
  • Centurion
    Hellu!!
    Elu!
    siamusen skrev 2008-12-07 19:13:42 följande:
    Samma som alla andra har: tre-sitsig ektorp och sedan en jennylund till det. Fast vi ska köpa en annan klâdsel till dem.
    Ah nu kommer jag ihåg att du sagt det tidigare. Kul med ny soffa
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • jungfu

DCLXVI skrev 2008-12-07 18:05:28 följande:

Hur tänker du när du förknippar fotboll med ångest? *övar mej på att bli kurator*
    nedärvd ångest från mammas och pappas ödesmättade maktkamp om vem som ska ta tag i hushållsbestyren, typ
  • Perry the Platypus

Mina föräldrar har varit här idag. Vill ni se det bästa kortet av de som pappa tog och avgöra om det är bra nog för att göra en förstoring och ge bort till svärfar?

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-12-07 19:26:46 följande:
    Mina föräldrar har varit här idag. Vill ni se det bästa kortet av de som pappa tog och avgöra om det är bra nog för att göra en förstoring och ge bort till svärfar?
    ja
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-07 19:13:42 följande:

Centurion skrev 2008-12-07 19:00:32 följande:
    Kul! Har möblerna blivit provhoppade ännu?

Jag vill också ha nya möbler. Jag behöver verkligen nya möbler.
  • Perry the Platypus

Är själv tveksam till den illvita bakgrunden, men jag kan ju lätt ändra den i Adobe.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG