• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-12-07 19:36:04 följande:
    *skelar* Ehhh... wanna have a go?
    Skulle gärna göra't men är inte tillräckligt haj på photoshop... kan göra det i en filmredigering dock. Om ni har rörligt?
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-07 19:37:38 följande:
    Skulle gärna göra't men är inte tillräckligt haj på photoshop... kan göra det i en filmredigering dock. Om ni har rörligt?
    Näe. Äsch, jag testar lite. Älskar att leka i AP.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-12-07 19:37:03 följande:
    Den här då? www.familjeliv.se/hem/bellagio/gallery/phppzm...
    Nej, den andra var finare. Du och ego sitter närmare varandra och det är fina skuggor bakom er. Jag tror som sagt bara att du ska ändra färgerna lite... skicka över den till mig så kan jag testa lite!
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-07 19:38:57 följande:
    Den förra var bättre.
    Tycker jag med.
    jungfu skrev 2008-12-07 19:39:01 följande:
    Nej, den andra var finare. Du och ego sitter närmare varandra och det är fina skuggor bakom er. Jag tror som sagt bara att du ska ändra färgerna lite... skicka över den till mig så kan jag testa lite!
    mailadress?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-07 19:38:32 följande:
    Näe. Äsch, jag testar lite. Älskar att leka i AP.
    Sätt en liten tomteluva på dig och en mustasch på Ego. Arvid kan få hålla en bomb eller nåt för att få den härliga familjekänslan att kännas äkta.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG