• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

*skickat film*

jag har brânt mig pa tungan sa gar det om man âter mat. Fran och med nu haller jag mig till glass

• Centurion
    KarJac skrev 2008-10-12 20:18:20 följande:
    Lunch, Cement, Hårbollar och Friterat?Njä, inte direkt!Kväll brudar.*kollar Ramsey**kär*
    Nästan inga kolhydrater och mkt fett
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • gutegirl

Det sistnämnda.

jungfu skrev 2008-10-12 19:43:34 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-12 17:33:41 följande:...vad var det du tyckte lät konstigt? att jag åt det av misstag eller att jag tyckte det var gott?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Centurion

Middag idag, hamburgare, ägg, bacon och ostgatinerad broccoli

• DCLXVI
    Centurion skrev 2008-10-12 20:32:22 följande:
    Nästan inga kolhydrater och mkt fett
    Vi har testat det, sambon har gått ner väldigt bra. Jag är inte särskilt förtjust i kött och får halsbränna av allt fett så jag fick ge upp rätt fort...
  • Centurion
    DCLXVI skrev 2008-10-12 20:38:09 följande:
    Vi har testat det, sambon har gått ner väldigt bra. Jag är inte särskilt förtjust i kött och får halsbränna av allt fett så jag fick ge upp rätt fort...
    Hur vet man att man äter nog mycket=? Känns ju bisarrt att använda så mycket feta produkter
  • siamusen

Dagens diet:

*ett âpple ( mycket att tugga)

*en bakelse (god och grâdde pa)

*en bit baguette med camembert ( mycket nyttigt med mjôlkprodukter)

*en tugga kyckling (brânde mig )

*en glass (jordgubbssmak sa det faller under frukt och grônsaker)

och sa har jag druckit breizh cola

• DCLXVI
    Centurion skrev 2008-10-12 20:40:16 följande:
    Hur vet man att man äter nog mycket=? Känns ju bisarrt att använda så mycket feta produkter
    Jaa du, ingen aning. Men blir man trött och får mkt ont i huvudet äter man för lite fett.
  • KarJac
    Centurion skrev 2008-10-12 20:40:16 följande:
    Det som styr viktnedgången är ju kaloriintaget - ät mindre än vad du gör av med helt enkelt. Använd dig av viktklubb.se där de har en kanonbra kaloriräknare som man lätt kommer in i. Annars är det svårt att hålla koll på allt det feta.
    (sedan tror jag inte på att förbjuda vissa delar av kosten, balans, lagom, lagom, tråkigt men effektivt...)
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG