Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fåret Shaun skrev 2008-12-19 16:38:50 följande:
    Vad kan man ge en kille på 19år som ställer upp som tomte?
    Porr.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-19 16:42:03 följande:
    Jag tror att om ens sambo/man är medveten att man mår skit och stöttar är mycket löst sen är det inte fel att prata med någon. Jag väntade tills jag höll på att bryta ihop
    Här hjälper det inte ett dyft om Ego stöttar eller ej. Har jag slut på eget serotonin så har jag. Kan dippa närsom helst utan yttre påverkan.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-12-19 17:05:53 följande:
    Usch! Somliga har konstant för lite serotonin, tillhör du den gruppen?
    Ja. Och ett av symptomen är, som du väldigt pedagogiskt påvisar, att jag ofta uprepar mig.
  • Perry the Platypus

*andas över tråden och ser den långsamt dö*

• Perry the Platypus

*skickar en extra otäck andedräktspust åt Pyntas håll*

• Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-12-19 19:03:31 följande:
    * Jagar baciller med eldkastare*
    *tittar fascinerat på*

Där!! Du missade en.
  • Perry the Platypus

*är inne tillfälligt på en f-ing dongle*

Vår uppkoppling har dött och Ego tycker att det är "nyttigt" för mig att inte kunna FL:a så han stressar minsann inte för att fixa och jag är blond och kan inte.

Här är det iaf sol och vackert och jag ska snart iväg och handla. Hela familjen är sjuk så det blir inget gulligt tvåårskalas idag.

• Perry the Platypus

*tittar in en snabbis för at berätta att jag inte kommer ha något ordentligt nät igen förrän nästa vecka*

• Perry the Platypus

Hörde av Solfia igår och hon går mest runt och gottar sig. Ellen är två veckor idag!

Svar på tråden dårt asöires setuG