Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 10:00:14 följande:
    Jaa, hon skulle bara prya liksom, och se hur det gick
    Tönt!! Jag vet att du gillar mig trots att jag är den enda som säger emot dig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 10:03:19 följande:
    Eller kanske just därför? Jag  behöver lite mothugg för att känna att jag lever
    Du ska allt få känna att du lever i fortsättningen också, din gamla hybrisöbo.

">

• Perry the Platypus

*skrattar så jag nästan gråter åt alla varanteaterklipp*

• Perry the Platypus

">

*dör nästan*
  • Perry the Platypus

*blir vimmelkantig*

Fan, jag hade glömt att du är så bra!!

Fast du glömde här! *pekar*

• Perry the Platypus

">

*dör lite till*
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-12-30 11:48:35 följande:
    Varit hos BM! Lilleman ligger nu så lågt att hon inte når ner att känna... Hoppas han kommer ut snart, men inte imorgon.
    Oj, vad spännande!!

Då är du kissnödig hela tiden nu då?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-30 12:33:48 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 12:20:13 följande: Väldigt nice.Jag hade gasse pa en madrass och sov brevid för att ha lite koll. Han vaknade inte alls pa hela natten och vaknade pigg och glad.
    Fantastiskt!!!!!!

*firar*

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-30 12:41:17 följande:
    varför snålar du så med drinkarna?
    Jag slängde in så många drinkar så att IE dog så nu vågar jag inte testa igen.
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-30 12:50:53 följande:
    Hur svårt ska det vara för mensen att komma om man nu inte är gravid. Hur lätt är det att bli gravid när kroppen gör som den vill?Gott nytt år nu sticker vi till stugan
    *vinkar*

Din kropp kanske inte vill bli gravid än?
Svar på tråden dårt asöires setuG