• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-09 20:43:46 följande:

Tack... Du ser ju hur mitt liv ser ut! Bekymmersamt. Ska nog sova nu. Glassen är slut, jag är slut. Spinningen är slut. Är j-a nöjd med att ha slutför terminen idag..
    Grattis till slutförd termin!

Nu ska jag tvätta. Ciao!
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-12-09 20:44:23 följande:
    Grattis till slutförd termin!Nu ska jag tvätta. Ciao!
    Tvätta dig? Luktar du fisk? *håller för näsan*

Ja, jag trodde INTE att jag skulle köra klass tom v 36... INte ens JAG. Men, det gick

Godnatt bäjb.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-09 20:49:22 följande:

Tvätta dig? Luktar du fisk? *håller för näsan*Ja, jag trodde INTE att jag skulle köra klass tom v 36... INte ens JAG. Men, det gick Godnatt bäjb.
    Nja, nog för att jag luktar begagnad dansare men det är kläder jag ska tvätta. Ska stretcha lite till innan duschen så håll för näsan ett tag till. *tipsar*

Duktigt köra till vecka 36! *impad*
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-12-09 20:51:21 följande:
    Nja, nog för att jag luktar begagnad dansare men det är kläder jag ska tvätta. Ska stretcha lite till innan duschen så håll för näsan ett tag till. *tipsar*Duktigt köra till vecka 36! *impad*
    *tänjer ut Stina*

Ja, jag är impad själv... Normal Yoga har int efungerat på ett tag -magne tar emot. Börjar sakna det men men, Nu blir det kärringvarning och VATTENGYMPA!

Lycka till med duchen.
  • Pynta

Alltså, Nu VILL jag inte snyta mig några fler gånger. TÄNKER inte snyta mig några fler gånger! Näsan är röd skinnflådd.

Undrar hur mycket snor en enda stackars förkyld näsa kan producera under ett dygn. Det måste ju röra sig om litrar. * Suckar och hissar snor*

• MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-09 21:14:49 följande:
    Alltså, Nu VILL jag inte snyta mig några fler gånger. TÄNKER inte snyta mig några fler gånger! Näsan är röd skinnflådd. Undrar hur mycket snor en enda stackars förkyld näsa kan producera under ett dygn. Det måste ju röra sig om litrar. * Suckar och hissar snor*
    Spara och mät?

Godnatt.
  • jungfu

siamusen skrev 2008-12-09 21:33:03 följande:

Ska ni sova redan?
    inte jag. väntar på godis.
Svar på tråden dårt asöires setuG