• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl
    Ickan skrev 2008-12-09 17:24:16 följande:
    Men du är gravid, då är det ju skittråkigt att handla kläder. Fast det kanske inte du tycker? o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:20:12 följande:
    Jag måste ha ett par byxor... Det är kul att handla kläder oavsett mage eller inte, däremot känns det lite onödigt att köpa tre par bycor som man kan ha i fyra månader. Sist hade jag ett par som jag använde varje dag
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl
    siamusen skrev 2008-12-09 17:26:04 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:23:13 följande: Du vill shoppa at dig sjâlv. Jag fattar inte. Tycker du ska shoppa at mig. Dia-bilder?
    VA?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Zimlis

Snart haft min status i ett år - dags att byta???

Zchimla som FLs tomte - jag bjuder vad som krävs *även mutor*
  • Zimlis
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:36:56 följande:
    Ja.
    Varför ska man behöva ha den jämte nicket?? jaja får gå och sudda då...
    Zchimla som FLs tomte - jag bjuder vad som krävs *även mutor*
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:53:43 följande:

Gulle dig!
    Ut och köp nagot fint at mig nu
  • Ickan

Jag hade två att variera med, såna med "dra över magen-mudd", sista två månaderna fick jag klippa jack i mudden för den var för tajt. *noterar på anti-gravid nr 2-listan för framtida bruk*

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:35:12 följande:

Jag måste ha ett par byxor... Det är kul att handla kläder oavsett mage eller inte, däremot känns det lite onödigt att köpa tre par bycor som man kan ha i fyra månader. Sist hade jag ett par som jag använde varje dag
  • Ickan

Dags att göra middag.. påsättaren är på julbord ikväll den skurken. Fast jag har iofs erbjudande om tre-fyra st denna veckan, har bara tackat ja till två dock. Tänkte låta det stanna vid fyra före julfirandet i år.

Svar på tråden dårt asöires setuG