• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    Ickan skrev 2008-12-11 13:36:18 följande:
    Det är valfritt men man brukar hålla sig på bättre humör om man gör det.Fåret Shaun skrev 2008-12-11 13:31:42 följande:
    nja,
    Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 12:22:50 följande:
    Nääää skumtomtar!!
    *håller med*

Tur jag har i skrivbordslådan..
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-11 13:43:20 följande:
    *håller med* Tur jag har i skrivbordslådan..
    Kan ingen peta ner en smörgåstårta i min brevlåda typ nu?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 14:00:18 följande:
    Kan ingen peta ner en smörgåstårta i min brevlåda typ nu?
    ÅH! SMÖRGÅSTÅRTA! CRAVINGS!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus

Det kom nyss in en kollega och ryade hos mig pg a detta mail:

Jesper var sjuk igår och nån annan hade hans pass. Det ligger dock 6 icke åtgärdade mail kvar från i måndags och igår i mailboxen och det är bra om det inte upprepas när man tar över nån annans tfn-pass.

Hon hade haft passet i mådags och kände sig påhoppad. Jag konsterade att det mailet hade kommit in efter hennes arbetstid och att det ju är upp till den som har passet dagen efter att ta hand om det mailet. Hon fortsätta vara kränkt och upprörd som hon så ofta blir och jag tyckte att hon kanske ska jobba på att inte ta åt sig av allt. Jag förklarade också att jag inte tänkte be om ursäkt och då svepte hon ut.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Och nu sitter jag här och mår uselt. Jag är så jävla less på den här lilla ytan med stora stora egon.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 14:11:45 följande:
    Det kom nyss in en kollega och ryade hos mig pg a detta mail: Jesper var sjuk igår och nån annan hade hans pass. Det ligger dock 6 icke åtgärdade mail kvar från i måndags och igår i mailboxen och det är bra om det inte upprepas när man tar över nån annans tfn-pass.Hon hade haft passet i mådags och kände sig påhoppad. Jag konsterade att det mailet hade kommit in efter hennes arbetstid och att det ju är upp till den som har passet dagen efter att ta hand om det mailet. Hon fortsätta vara kränkt och upprörd som hon så ofta blir och jag tyckte att hon kanske ska jobba på att inte ta åt sig av allt. Jag förklarade också att jag inte tänkte be om ursäkt och då svepte hon ut.
    Jobbigt. Hon har nog bara inte fått ligga på länge.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 14:11:45 följande:
    Det kom nyss in en kollega och ryade hos mig pg a detta mail:
    Jesper var sjuk igår och nån annan hade hans pass. Det ligger dock 6 icke åtgärdade mail kvar från i måndags och igår i mailboxen och det är bra om det inte upprepas när man tar över nån annans tfn-pass.Hon hade haft passet i mådags och kände sig påhoppad. Jag konsterade att det mailet hade kommit in efter hennes arbetstid och att det ju är upp till den som har passet dagen efter att ta hand om det mailet. Hon fortsätta vara kränkt och upprörd som hon så ofta blir och jag tyckte att hon kanske ska jobba på att inte ta åt sig av allt. Jag förklarade också att jag inte tänkte be om ursäkt och då svepte hon ut.
    Bitch!

Jag âr pa utomordentligt skithumör idag. Vågar knappt skriva pa fl. Har lust att be alla dra at helvete för de är sa jâvla dumma i huvudet ungefâr. Förutom er da
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-11 14:13:38 följande:
    Bitch!Jag âr pa utomordentligt skithumör idag. Vågar knappt skriva pa fl. Har lust att be alla dra at helvete för de är sa jâvla dumma i huvudet ungefâr. Förutom er da
    Jaha. Det är väl ingen skillnad hur du brukar vara mot mig..

Vad har hänt älskade du?
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-11 14:14:44 följande:

Jaha. Det är väl ingen skillnad hur du brukar vara mot mig..Vad har hänt älskade du?
    Somnat efter 7 tre dagar pa raken nu. Gasse somnade vid 4 imorse och var uppe tidigt. Han är trött och grinig och jâvlig och jag är trött som fan.

Proppen kan dra at helvete som bara ger upp och gar och lâgger sig.
Svar på tråden dårt asöires setuG