• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Förresten, bara en undring: heter det mellansonen om man har en dotter först och sen 2 söner? Blir inte det stora/âldsta sonen egentligen?

• gutegirl
    siamusen skrev 2008-12-11 16:35:28 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:33:20 följande: Hemskt Ville hon inte förlja med eller?
    Hon var med förra gången, så nu var det grabbens tur
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:38:47 följande:

Hon var med förra gången, så nu var det grabbens tur
    Aha. Skönt att fa rå om ett barn i taget Skulle önska jag kunde ge mina pojkar en halvtimme/timme själva per dag.
  • gutegirl
    siamusen skrev 2008-12-11 16:40:14 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:38:47 följande: Aha. Skönt att fa rå om ett barn i taget Skulle önska jag kunde ge mina pojkar en halvtimme/timme själva per dag.
    Ja, det händer då inte ofta att man kan göra det.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:41:55 följande:

Ja, det händer då inte ofta att man kan göra det.
    Nej, här är det väl bara gasse somfar egentid men det âr ju klockan 2 pa natten sa det räknas inte
  • gutegirl
    siamusen skrev 2008-12-11 16:36:46 följande:
    Förresten, bara en undring: heter det mellansonen om man har en dotter först och sen 2 söner? Blir inte det stora/âldsta sonen egentligen?
    Jag säger så när jag har tre barn. Dottern, han i mitten och den yngste.
  • gutegirl
    siamusen skrev 2008-12-11 16:45:23 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:41:55 följande: Nej, här är det väl bara gasse somfar egentid men det âr ju klockan 2 pa natten sa det räknas inte
    Nej, men det kanske är därför han är vaken mitt i natta å andra sidan?
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:52:55 följande:

Jag säger så när jag har tre barn. Dottern, han i mitten och den yngste.
    Jo, jag fattar det och du har sâkert rätt. Bara jag som tânker pa tre killar sâkert, men sa är jag ju hjärntvâttad av mina egna
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:53:22 följande:

Nej, men det kanske är därför han är vaken mitt i natta å andra sidan?
    Kanske det
  • Garageänkan

Hej allesammans!

Jag är så himla seg i skallen. måste vila hela tiden

Nästa vecka får jag semester. Superskönt! Från den 18:e till den 7:e är jag hemma och softar. Så skönt!

En sak som är jättebra, jag köpte boken Äntligen ickerökare till KB i present, han håller på och läser den varje kväll och nu när han kom hem tog han sin bok och började läsa igen... Han verkar tycka den är bra iaf så förhoppningsvis klarar han att sluta röka nu. Han slutade inte med nikotinhjälpmedel

Svar på tråden dårt asöires setuG