Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-14 09:16:26 följande:
    Arvid fokuserar väldigt mycket på att vara söt.
    Mmm..det är jobbigt att göra det faktiskt. Tar ganska mycket energi.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-14 09:16:47 följande:
    Musråttan kallas han oftast.
    Ni är allt lite knäppa ni. Stackars barn.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-14 09:18:49 följande:
    Vad vet du om saken?
    hörru
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-14 09:15:35 följande:
    Nä nu måste jag läsa lite!
    och jag måste jobba lite!

Ses!
  • Fröken Sophia
    Trogga skrev 2008-10-14 23:17:26 följande:
    Vi borde bli snart annars måste det kollas om jag har ägglossning eller rättare sagt om äggen hinner mogna något skumt var det. Vilket kan vara att jag håller på att byta ägglossning mot cystor igen. Men vi vill inte bli gravida mellan dec-feb mars skulle funger men helst för 2 mån sen
    Hur länge sedan började ni försöka? Jag menar bara för att du blivit gravid snabbt tidigare innebär inte det att det är samma sak nu.

Den här gången tog det ca 9 månader innan det tog sig och jag lovar, vi hade sex väldigt regelbundet och väldigt ofta under den tiden

Nu när jag tänker tillbaka är nog mitt hetaste tips att få orgasm samtidigt. Det är det enda jag kan se att vi gjorde annorlunda den månaden det tog sig från alla andra försök
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-15 15:45:04 följande:
    Är det sa illa? gar ni igenom en jobbig period?
    Låter ju minst sagt som så
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-15 15:49:05 följande:
    Ja, vi har insett att vi tappat förtroendet för varandra och att den andra vill väl efter allt tjafs. Det är otäckt. Vi försöker jobba på det men efter att jag tagit tre vaknätter i sträck med arvid så är jag inte vidare positivt inställd till hans välvilja. Jag är helt förbi av trötthet.
    Förmodligen är trötthet - från bådas håll en starkt bidragande orsak till att ni tjafsar hela tiden.

Har ni någon möjlighet at lämna ifrån er Arvid en helg så att ni kan få sova och rå om varandra. Låter lite banalt kanske, men det kan ju hjälpa.

Inte så att jag på något sätt tror att Arvid är roten till era problem, tvärtom, men ni kanske skulle behöva vara Bella och Ego ett tag och inget annat.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-15 16:01:23 följande:
    Har en malande misstanke om att vi tagit oss vatten över huvudet med det här huset. Vill jag verkligen leva i ett hus som aldrig kommer bli klart? Kommer jag verkligen orka det när inte Ego och jag fungerar ihop under stress?
    Varför skulle det inte bli klart??

Allting kan ju inte bli färdigt på en gång, och du kanske får acceptera att det är så och leva med att vissa rum inte är som de ska vara.

Sätt upp mål istället, som ni försöker nå tillsammans, men stressa inte om det inte blir så.

Gör en lista på 3 saker som du respektive Ego absolut tycker är viktiga att de blir klara inom - säg 3 månader - och sen gör ni en plan för hur det ska lyckas.
Svar på tråden dårt asöires setuG