Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-16 16:11:32 följande:
    Men... sluta prata mat!!!Cocken har gjort kycklin, ris & curry till middag. Barnens favorit. Det är gott.Såhåjaja. Nu ska jag jobba lite till.
    Meh...det är en av mina favoriträtter också. Ska önska den av mamsen nästa gång jag kommer till henne!
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-10-16 16:53:05 följande:
    ostbågar?salta pinnar?på en smörgåstårta?annars lät det gott...
    Fast jag har fått smulade ostbågar på en smörgåstårta. Oväntat gott faktiskt.
  • Fröken Sophia

*gillar musens nya avatar*

*hoppas att danstina har fyrlingar i magen*

• Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-17 09:17:38 följande:
    MORGON!!Danstinas trillingar ska heta: PP, KarJac och Pucko
    Och den sista fyrlingen då?? KnarkJac?
  • Fröken Sophia
    Pelargonen skrev 2008-10-16 22:47:10 följande:
    Hello brudar!Har idag fått tre alternativa motiveringar till varför min livmoder är så pass stor redan i vecka 12:1. Jag är "byggd" sån från början. Föga troligt dock enligt BM eftersom jag hade pytteliten livmoder i vecka 12 vid min förra graviditet. 2. Vi är längre fram i graviditeten än vi tror. Föga troligt enligt min BM (och mig själv) eftersom jag hade mens och fick minus på flera gravtest månaden innan jag testade positivt. 3. Det är två barn eller fler i min livmoder. Här fick maken en panikattack så fler alternativ kunde inte lämnas av min BM. Vad tror ni? *biter frenetiskt på naglarna*
    Fast -skämt å sido. Jag har läst och hört många som säger att livmodern blir större vid efterföljande graviditeter. Kan det inte var det som har hänt?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 09:29:14 följande:
    *har ringt gyn p g a att jag har ont i magen igen och blöder en del*
    Nej vad trist.
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 10:15:41 följande:
    *har också huvudvärk och en förstoppad näsa*Dessutom hade nån katt både bajsat och kräkts i vår säng när jag kom hem igår. *tycker att allt är eländigt idag*

Åsså kan jag inte äta lunch med dig ens

• Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-17 10:11:59 följande:
    Idag är jag pa:*pisshumör *krigsstigen och funderar pa att slå ihjäl grannen * rejâlt dåligt humör *vansinnigt dåligt humör *på G att tillverka en bomb at slânga pa folk jag inte gillar *ruskigt dåligt humôr Undrar om jag glömt nagot?God Morgon förresten
    Ähum. Du är på lite dåligt humör idag med andra ord.
  • Fröken Sophia

När allas väckarklockor hade ring i morse, Surfer Jr. stigit upp och var på toa DÅ kom vi på att fan vad kåta vi är...men sen kom vi inte så långt, åsså hoppade Sonic upp med framtassarna i sängen och nosade Surfer i rumpan, så då la vi ner helt

• Fröken Sophia
    Svar på #2477
    Nja, inget särskilt...

Dumgrannen, är det han som ska få bomben också eller???
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-17 11:00:39 följande:
    Knappast:Sia (passar jâttebra med Soda)Musen (bra namn som passar pa alla)Siam (coolt och internationellt)
    men hon väntar ju FYRlingar....
Svar på tråden dårt asöires setuG