• Suri

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-11-10 13:26:15 följande:
    Har ni hört talas om att man kan få blåmärken lättare när man druckit alkohol??
    Nä det har jag inte hört.
  • Suri

Fast det är klart. Ibland ramlar man ju lite oftare på fyllan än när man är nykter. Menar hon så?

• Suri
    siamusen skrev 2008-11-10 13:57:09 följande:
    Snart kommer svärisarna och sen ska vi vaccinera Clovis. Och proppen ska såga. Hurra!
    Vilken dag!

Jag har inte gjort någonting idag. Ingenting. Nada. Ammat, bytt blöja, hängt här. Thats it. Kommer inte att göra något annat heller.

Har räknat ut att Stringen jobbar 56 timmar i veckan. Skittråkigt. Han är hemma två kvällar i veckan. Men vi behöver pengarna, vi vill kunna vara hemma länge med Sune.
    Måste ändå ge honom en guldstjärna för när han jobbar kväll kommer han hem, handlar och lagar mat till mig innan han drar iväg. Dessutom sköter han all tvätt. Och nästan all städning.
    Guuud, jag gör verkligen ingenting!?
    Hjälp, jag måste nog rycka upp mig.
  • Suri
    Trogga skrev 2008-11-10 14:12:11 följande:
    Man behöver inte vara på topp jämt. Har du testat att laga mat med S i sjal, lite otympligt men det går
    Jo, fast jag har ingen energi till det.
    Kanske ska fixa en kopp kaffe?

Han gillar sjalen bara så du vet. VI gillar sjalen.
  • Suri

JA, SÅ är det!!!

Chilimon skrev 2008-11-10 14:08:00 följande:
    Ibland är det ju sådär. Så fort du rör på dig för att duscha, plocka ur diskmaskinen eller försöka göra nån annan nytta så vaknar ju lillisen och du måste hänga fram patten. När sen lillen har somnat och du bara tänker tanken på att lyfta bort honbom så vaknar han med ett gallskrik och blir inte tyst förrän han fått patte igen. Det är så det är att vara mamma vissa månader ju
Svar på tråden dårt asöires setuG