• Suri

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-24 12:04:00 följande:
    Visst fan, det har du rätt i! Extra grattis då!
    Tack!

*Snusar på Sorken Sune*
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-24 12:10:07 följande:
    Oj vad jag är gravid. Nu ska Emily i Hem til Gården ta hand om Debbies bebis, typ adoptera den, och jag bara gråter!!

Knäppis!
  • Suri

Mina svärföräldrar är på väg hit för att titta och klämma och peta och lyfta och bära på Sune...

• Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:24:34 följande:
    Sirisockan är en riktig blygis så det är aldrig nån som får se henne... Hon är tyvärr rädd för nästan allt.
    Hmmm Katten Siri som det bara är Bella som sett... Är det din låssaskatt?
    *misstänksam*
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:25:32 följande:
    Ojoj, då gäller det att du biter ihop nu då. Det är jobbigt när andra ska mecka med ens lille skatt.
    Ja, jag vet. Vill inte vara en överbeskyddande mamma, men det knyter sig i magen när svärfar stoppar in pekfingret i munnen på honom för att han ska suga. Jag tittar bort...
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-26 11:27:28 följande:
    Kan vara Är svärisarna trevliga?
    Jodå, det ÄR de. Och det är Sunes farmor och farfar. De enda han har, så vi får vara lite rädda om dem antar jag. Inte få ett hormonutbrott eller så.
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:28:41 följande:
    Närå, hon ligger här underst:
    Å, guuud så gosigt!!!
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:29:21 följande:
    Ehh, varför ska han suga för?
    Ja, säg det... Farfar kanske tycker det är lite kul?
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:34:57 följande:
    Farfar får skaffa sig ett par kyssguramifiskar isf. VET han inte hur mycket bakterier han har under sina naglar??
    Bläää, nu kräks jag igen.
    NÄ, gör han så igen tänker jag säga åt honom!!

Han är väl säkert av den åsikten att "ungen ska härdas" eller nåt.
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:40:57 följande:
    Jamen allvarligt - under en av dina naglar är det lika många bakterier som i hela Sverige (eller var det som i hela Europa??). Det är ett utmärkt argument till varför det bara ska vara en bröstvårta i Sunes lille munsing.
    ja jag vet!! (kanske in det om hela europa, men jag vet att det finns för mycket bakterier för att jag ens själv skulle stoppa mina egna fingrar i MIN mun efter en dag på stan).
Svar på tråden dårt asöires setuG