Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-18 17:54:21 följande:
    FAst bara 2,5% spricker i slutarmuskeln alls, och då är det ju inte totalkaput vi pratar om.
    Man bör nog inte veta sådant där. Tänk att om det händer så gör det. Och förstås ta reda på om det går att göra något åt utan att bli för manisk om det heller. Allt kan man inte göra något åt. En del som går att göra något åt kan man ändå inte göra något åt..schlappna av!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-10-18 18:21:09 följande:
    www.familjeliv.se/hem/siamusen/gallery/phpsca...kortet pa Clovis som vi ska skicka ut.Och ni pratar anal-töj-o-böj hör jag
    ujuj, vilken söting. Det finns en del barn som liksom rör en i hjärtat med sina näpna utseenden. Han är ju klart en sådan! Vilka ögon! Och så söt mun! =)
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-18 18:56:51 följande:

SÖTNOS!Har bara sett ett kort på proppen,men liknar han inte honom ganska mycket?
    Klart han gör. Musen måste ju ha valt honom av någon anledning.
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-18 19:00:38 följande:

För att han är tät,cash går före skönhet vet du väl
    Han gjorde ju rätt fina barn iaf.. av fotona att döma. Hade han monetas var väl det också bra.

Kan han betala hantverkare och barnpassare tycker jag det låter som en keeper.
  • Millimina

Varför borrar man i en dörr? Och vad var det som nästan blev rakt??? Borrhålet?? Mina brukar _alltid_ bli raka. Lite djupa, men raka.

(hade en jättebra borr en gång, som gjorde betongen mjuk som smör. Så av ren njutning borrade jag tvärs igenom väggen ut till matplatsen.. Men rakt. Som sagt. )

• Millimina
    MissKaos skrev 2008-10-18 19:06:08 följande:
    Jag har förskrivningsrätt för inkontinenshjälpmedel -det där kanjag tyvärr allt om..
    Usch, stackare. Inte lätt att veta. Jag läste teratologin mellan barn ett och två. Bra mycket läskigare ju mer man vet.

Tror man ska vara tolv eller så när man får barn.
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-18 19:07:08 följande:

Que?Betala hantverkare?Finns inte i proppens värld.Han är Frankrikes svar på Martin Timell och Ernst Kirschensteiger
    [/citat]
    siamusen skrev 2008-10-18 19:08:18 följande:
    [citat]
    Säkert Ta med P ocksa nâr du ânda haller pa Milli- han borrade för att hänga upp nya krokar och de blev nâstan pa samma höjd Nu är han och köper en sag för han sagade sönder den gamla när han skulle fixa e¨tt dörrhandtag
    Men om han är Ernst-Martin så blir han iaf inte arg då saker skiter sig? Det är ju skönt!
  • Millimina

Ord som folk använt för att hitta till din blogg idag: Keramik solhatt. (tungt!) Smala pennfodral. (man kan ha dem en och en, man måste inte ha ett fodral till varje penna) Fina pennfodral (jag gör bara fula, sen bloggar jag om dem)

• Millimina

Åh, jag känner en flicka som heter Klara Strand. Men Bulf Itta hade kanske fått fler höjda ögonbryn...

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:05:29 följande:
    Mörron!
    God morgon, Sunshine! =)
Svar på tråden dårt asöires setuG