Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Womanizer skrev 2008-10-19 23:52:47 följande:
    Hmmm...jag är jag, har alltid varit, kommer alltid vara...fast med ett annat namn. Inget könsbyte än bara.
    kommer det ett könbyte?
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-19 23:55:12 följande:
    JASSA? jag vill ocksa bo nâra en allvarlig!
    HA, ha och Suri bor typ 10-40min promenad från mig (beror på om Bea går själv)
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-20 17:20:14 följande:
    ...jag vill ochså veta vem womanizer är
    Jag gissar på avstängd
  • Fåret Shaun
    KarJac skrev 2008-10-20 18:45:31 följande:
    Hon har haft mens ett år nu (gått upp 14 kg), men hon var ju utan mens rätt länge... vet inte hur det påverkar.
    kan påverka mycket, har man otur kan man bli steril
  • Fåret Shaun

Min syster sa de till att om hon inte ökade i vikt var hon i riskzonen för att kunna bli steril.

• Fåret Shaun

Och bara för att man får mens behöver man inte ha ägglossning

• Fåret Shaun
    MissKaos skrev 2008-10-20 19:06:46 följande:
    Ja, MEN jkag har kollat upp detta med en ÖL i psykiatrin (anorexi/bulemi enhetens) En Gynekolog som jobbat inom REPRO samt min fd psykolog osm är chef på anorexi bulemi enheten för vuxna. Dom borde ha rätt.Dessutom har jag jobbar på avd där vi har vårdat grav sjuka anorektiker. INGEN där kan se/visa detta samband.Jag har ju haft ett visst intresse i saken..
    Jag vet bara info hon fick på Löwenströmska, när hon var inlagd under ett år 
  • Fåret Shaun
    MissKaos skrev 2008-10-20 19:25:26 följande:
    Ja, då har vi fått olika info. Och jag har lärt mig annat i skolan.Är man inlagd så länge på Löwet så är manju extremt sjuk dessutom -det kan ju ge andra biv om hon tex låg på 27 kg i många år än som många på 40.. Den sjukaste tjejen jag har vårdat hade ett BMI strax under 10 -och det klart då ändras kasnke oddsen mot de som vi normalt sett vårdade på en "vanlig" avd och som jag var med lågt BMI men inte så lågt..  MEN -en jämfr som jag fick var Afrika. Tänk hur dom svälter där, och det föds ju barn.. Även efter långa perioder av extrem svält.
    Jo då är man sjuk
  • Fåret Shaun

Jag hade lättare ätstörning i ca 5 år, men blev bättre när jag flyttade till mamma

Svar på tråden dårt asöires setuG