Inlägg från: siamusen
|
-
-
Tant Greta skrev 2008-11-27 14:34:08 följande:
Nämen,när kommer hon tillbaka till år 2008 då?Om nagra dagar
Just nu sliter hon sitt hår över att hon gift sig med en dansk
-
Nej, men det har de inte ens hört talas om hâr. Far se vad lâkaren sâger pa mandag.Garageänkan skrev 2008-11-27 14:23:30 följande:Siamusén. Jag såg ditt inlägg om Gasse i sovtråden. Har ni testat fiskleverolja och omega 3 på honom? -
Rufs som,ar sent ocksa pga sina övningar men inte lika sent som gasse. Clovis har inga riktiga vanor ânnu, sover titt som tâttGarageänkan skrev 2008-11-27 14:40:08 följande:Okej ja kan tänka mig att de inte är så vanligt me fiskleverolja... Men finns det att få tag på där i frankrike?Hoppas de kommer på någon lösning för er, det verkar jobbigt detdär. Somnar C och R tidigt då men G röjer på som fan hela natten ensam
-
Fraga till er som kan mode:
Jag bad proppen köpa ett par billiga jeans till mig som jag kan ha tills jag gatt ner sa mycket som jag vill. Han shoppade ett par jeans fran England. Utsvängda hippe-brallor. Är det modern nu eller?
-
Ja, de här satt at mer över låren och sedan flaxar de, låga i midjan etc. urtvâttade. Vâldigt bekvâma.Garageänkan skrev 2008-11-27 15:29:56 följande:Mer såna som är raka hela vägen men utställda. Inte som trumpeter med smala ben mer såhär sixties vida ben men tajta på låren. Har massor av såna LOVE em -
Dâr ser man. han är iofs shopaholic sa det âr kanske inte sa förvanandeGarageänkan skrev 2008-11-27 15:35:04 följande:Ja de är rätt, le trend propp!
-
Minns inte. Gick nog pa krogen och drack drinkar. Vi kände ju varandra innan vi började dejtaPynta skrev 2008-11-27 16:09:46 följande:www.familjeliv.se/Forum-5-69/m38756763.htmlJag vill också gå på dejt. Hur var er första dejt med er kille/ man? Vad gjorde ni?
-
HahahahaMillimina skrev 2008-11-27 17:14:24 följande:Gymnasiet. Nyblivna klasskamrater. Kär så jag inte kunde andas på säkert ett halvår! Satt på lektionerna och höll handen. Stackars lärare!
Pa gynnasiet var jag kâr i Alex (och ett kort tag i Hamilton). Vi höll inte handen. Vågade knappt prata med varandra under skoltid. Tror inte 2 med emotionella störningar ska dejta
-
o GUTEGIRL o skrev 2008-11-27 19:43:58 följande:
VAd tycker ni om namnet Tyko? Är inte det lite coolt?Jo, det kan nog vara coolt pa rätt kille
fast stavas det inte med ch?