Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Centurion skrev 2008-10-19 10:13:02 följande:
    jag är ond! Hur är det med du?
    *kvitter, kvitter*

• Millimina

Näh, inte kvittrar jag. Men torktumlarbarnet jag har sover fortfarande! Det är första gången han somnat om. Annars är det sju som gäller. Passar mig lite sisådär. Och det var pappans tur att få sova lite mer. Men nu fick vi sova båda två! Hahaha!

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:13:02 följande:
    jag är ond! Hur är det med du?
    Varför är du ond idag då, vackra du?
  • Millimina

Han är femton månader.

Och det där med karln. Jag läste lite igår om betalningsanmärkningarna. Det är jobbigt när det handlar om pengar.

Jobbar han och så?

• Millimina

Cent, nej, vi har tre killar. (apropå pojktråd) 12,5 och 15 mån.

Ah, svårt när han inte förstår problemet själv. Vad säger han när han ser program som lyxfällan? Han får inte lite sympatiångest då?

Tror man ska börja där och prata. Inte ta hela grejen samtidigt. Men kolla om han kan förstå situationens allvar..

Om jag får vara förmäten att ge råd vill säga, annars kan du bara bortse från mig. Mina sympatier har du i vart fall. Svårt att inte vara överens om hur man vill ha det!

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-19 10:37:31 följande:
    Höhö men han tycker att de i lyxfällan är förkastliga, inte har han sån problem inte..vad jobbar du dom milli?
    arbetslös

syr väskor femton timmar/v när barnen är på dagis
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-10-19 13:04:54 följande:
    Fina väskor
  • Millimina

*Nykter*

jungfu skrev 2008-10-19 18:33:53 följande:
    *mätt*
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-19 22:45:42 följande:
    Har den på Bea och ryggsäck med koppel, vilket gör att hon inte kan smita. Hon är helnöjd med den och den är lätt att ta med
    ..ja, nu VET jag ju med säkerhet att jag inte sett dig i krokarna iaf!
  • Millimina

Jag såg framför mig hur Bea satt på den där mojängen och hur hon hade en ryggsäck med ett koppel på, fastsatt i mojängen och i dig som skjuter vagnen!

Tyckte mojängen verkade toppen. En sådan hade jag velat ha om det varit lite tätare mellan barnen!

(Ibland är jag småsugen på fler bara för att få prova att ha barn tätt och alla pryttlar man då behöver.. Sen kommer jag förstås på mig. Och då ska jag aldrig mer ha fler barn!)

:)

Var bor ni förresten? Jag bor på gatan närmast skogen.

Svar på tråden dårt asöires setuG