Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Womanizer skrev 2008-10-19 23:27:08 följande:
    Hej, här känner jag mig som hemma!
    [/citat]
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:38:55 följande:
    [citat]
    Mmm... jag känner att vi har något förflutet..jag, du och den här tråden liksåm.
    Åh, jag som först trodde du var bra på att läsa baklänges!!

Hej. Jag är ny här. Jag vet inte om jag är hemma än eller om jag mest stör. Fast jag har roligt iaf. Måste vara huvudsaken. Är du en sådan där som byter nick av och till?
  • Millimina
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:48:56 följande:
    Hmm frestande...verkligen. LePropp liksom.
    Jag känner igen dig...Tänker, tänker.. Kan inte placera..
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-19 23:52:05 följande:
    Nope hon bor kryp avstånd från mig*lockar med kaffe och bulle*
    Ålar. Fast fort!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-10-19 23:55:12 följande:
    JASSA? jag vill ocksa bo nâra en allvarlig!
    Jag bor nära T V Å allvarliga.. En som har en nyföding också. *Väntar på att få komma och lukta på huvudet på Sune*

• Millimina
    siamusen skrev 2008-10-20 00:00:11 följande:
    lyx!jag kan slânga ut ful-grannen sa kan du flytta in.
    bor du inne i paris? Syrran är ju inte som jag. Men gullig och snäll. Och hennes pojkvän är ett kap! De kanske vill bo granne med dig så kan jag komma och lära mig franska, visa proppen hur man renoverar och få lukta på Clovis huvud?!
  • Millimina
    Womanizer skrev 2008-10-20 00:03:06 följande:
    Du kan få lukta på mitt om du vill, jag är nyduschad för en gång skull.
    Vilket huvud? Det med hjärna, det utan hjärna, eller det som vill gärna?

Äh. Du är tjej. Blev inte lika skoj då.
  • Millimina

..uh. Jag var ju den äventyrliga systern. Och jag har knappt varit utomlands. Och en syster i australien och nu en i frankrike.

*skyndar mig att söka jobb i USA*

*går och sover*

• Millimina

Sophia. Vad säger Surfer om saken?

• Millimina

Sophia. Man kanske kunde kompromissa lite och ta in en madrass och ha honom på golvet? Det måste vara verkligt svårt att gå balansgången mellan barnet och hans pappa... Om det hade varit min son som du varit ny-mamma åt så hade jag varit oändligt tacksam för att han fått sova inne hos er.
    Hade jag träffat någon med en tolvåring..ja.. jag hade kanske låtit honom sova hos oss om pappan velat det. Men om jag stört mig på det hade jag kanske givit förslaget att pappan och sonen delade rum den veckan som var vår så hade jag sovit själv.

Vår tolvåring har inte någonsin sovit i vår säng. Han vande sig från början att sova själv och sen har han aldrig velat sova hos oss...inte ens när jag började vara lite softare och gärna ville ha lite barn i sängen. Tur vi fick en trea

• Millimina

Jag får bäbis-kycklingvibbar... men det tar jag ur luften. Känner inte någon bäbiskyckling.

Womanizer skrev 2008-10-20 12:08:56 följande:
    fk´s sida är rena djungeln. Jag fattar inget Får nog ringa och boka en tid med dom..jag är dum i huvudet...*snyft snyft*Men jag behöver ju pengar denna månad, pappan betalar absolut inget!
Svar på tråden dårt asöires setuG