Inlägg från: Pelargonen |Visa alla inlägg
  • Pelargonen

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-11 23:33:55 följande:
    Ska fixa till en brandbil jag försökte måla men den blev inget bra sa det blir nog en bil istället
    Aha!

Jag kan inte måla. Har VG i bild sen gymnasiet. Kan ärligt talat inte förstå hur det kunde bli så.
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-11-11 23:36:52 följande:
    jag kan inte måla heller. Hade definitivt inte VG eller 5a i bild Men nu blir det mest psykodeliska hus och flärpiga bilar.

Låter intressant! Fota gärna vid tillfälle.
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-11-14 20:02:03 följande:
    *âter cocos-glass*
    Låter inget vidare faktiskt.
  • Pelargonen
    MissKaos skrev 2008-11-14 20:06:25 följande:
    *äter chips*Är inte ens sugen.. HAr tråkigt bara. Kolla på IDOL.
    Ät chips åt mig också! Kräks bara upp dem om jag testar. Ska du söka till IDOL nästa år?
  • Pelargonen
    MissKaos skrev 2008-11-14 20:18:21 följande:
    Oh yes. SJÄVKLART. JAg är ju skälvskriven..Det är dumt att kräkas.. Jättedumt. BLÄ! JAg förstår mig inte p+å mig själv och mina hormoner. Vemkan försklara? Först var det SÅ skönt att sambon åkte iväg på tjänste så jag fick lite egen tid. Nu vill jagbara att han ska komma HEM!! Alla är upptagna och jag har tråkigt redan (Han åkte igår och kommer imorgon em) Får väll släpa mig ner till gymmet imorgon, orkde ju inte träna igår.
    Tack för att du ställer upp! Snacka om att vara en riktig polare! Tror jag ska nominera dig till det där vardagshjälteprogrammet på Tv3, vore kul att få se dig där i TV!

Ring sambon och säg att han såklart måste ha med sig en present hem i morgon. Hälsa från mig.
  • Pelargonen
    MissKaos skrev 2008-11-14 20:29:27 följande:
    Bra idé.. Sist han var borta köpte han ingen present, han frågade lite försiktigt om jag ville ha nytt smink och isf i vilka färger (han kunde nämligen inte välja för det måste ju stämma..) Eller parfym. Menjag vill ha en ny handväska! RÖD!Ja, jag ställer ALLTID upp. "min FLpolare äter chips ÅT mig, hon måste bara vinna" Det kan gå..
    Åh, fint med röd! Hoppas du får det.

Ja, jag tror att du vinner. Så får du blommor och en kram av Marc. Inte illa!
Svar på tråden dårt asöires setuG