Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-11-29 23:14:32 följande:
    Nä. jag tror inte det...En falsett skrikande fransos? * tveksam*Du. Musen, Går det att liksom hotta upp proppen? Marknadsanpassa honom lite?
    Tror inte det
  • siamusen

Är det första advent? Jaha...glad dag da

• siamusen

Vi hade en lattjo-lajbans natt förresten. Gasse var uppe till strax innan 4. Försökte lägga honom 73 ganger, lyckades nästan flera ganger, men nej.

Sen kom den stora feta siamesen in och trampade pa mig vid 6 tiden och skulle sova under tâcket. Han tar upp HELA sängen.

Sedan vaknade Clovis.

Nu ska jag dricka te.

• siamusen
    Centurion skrev 2008-11-30 12:07:53 följande:
    Vilekn härlig natt
    Ja, fast det är rätt mysigt att ha en varm katt i sängen iofs
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-11-30 12:10:24 följande:
    Haha jag blev väckt av tramp, tvätt och bett jag
    Av maken?

Och fy fan vad mycket snö
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-30 12:13:56 följande:

God morgon!Guu' vad mysigt det ser ut Cent!Vågar inte ringa dig musen,så jag säger Hallå här istället
    Fegis

Som hämnd ringer jag dig en dag när du minst anar det
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-11-30 12:21:22 följande:
    det här är från vår altan
    Fin utsikt ni har

Tyckte det var jâttekul att prata med dig. Kändes som om vi redan pratat 100 ganger
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-11-30 12:36:12 följande:
    Svar på #13066...tänk att du ska gå upp i kolmörker, värmepannan har slutat funka så det är tio grader inomhus, det finns inget vatten så du kan duscha, du måste skotta ut bilen för att kunna åka iväg.. Sen kommer du hem till ett utkylt hus och måste börja laga och fixa. Fortfarande mörkt. Alla runt omkring dig är halverst deprimerade för att det är mörkt... iaf lugubra till temperamentet. Inget går fort, för det är iaf ingen idé att skynda sig då man bara ska härifrån och till döden...

Nä. Mer söderut! 

Sen. Visst. Semester! Najs!!!! Och särskilt i världens vackraste älvgång där du tillbringar den! Flytta inte!!! *vet*
    Hahahahaha

Fast jag haller med dig. Mörker och kyla är inte min grej heller. Kunde jag sa skulle jag flytta till södra frallan eller nagon syd/sydvâst stat i usa.
Svar på tråden dårt asöires setuG