Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Spinning=MY ASS

Jag har tillbringat kvällen med att kratta typ 8 st 70 X 70 X 70 stora lövkassar med lönnlöv från gården. Det måste räknas som träning. Eller?
    Eg skulle jag helst ha hoppat i löven hehe

• Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:10:59 följande:
    Nä, det var MIN RUMPA som var på spinning!Det räknas bara om du hoppar i löven.
    *bryter arm*
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:13:48 följande:
    MEN AJ!*gråter*Titta vad hon har gjort, dumkärringen bröt min arm. *hajjfajjvar*  
    Nej ARMBRYTNING är en sport. Inte såååå ju!
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:16:10 följande:
    MEN DEN GICK JU AV! Du bröt ju AV DEN! *ledsen*
    *spelar en sorglig sång på en liten fiol*

Hmmm, någon här som haft "mens som vanligt" och varit gravid?
  • Garageänkan
    Centurion skrev 2008-10-07 20:17:18 följande:
    Mm men jag antar att du som jag sett en massa trådar där det diskuteras vad som är "för" gammalt.
    Jag tycker att det är för gammalt när man kan dö av ålder innan barnet fyllt 20.
  • Garageänkan

Både för pappor och mammor.

• Garageänkan

Jag har en pytteliten flytning mörk- sak INTE mens som vanligt alltså. Jag borde testa mig.

• Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:20:10 följande:
    I min släkt blir vi runt 90 år. Så jag kanju skaffa ett par lagom till pensionen. Perfekt! *orka*Nä, så länge man orkar med så. 70-års tanten lixomhur ska hon orka? Det kanske går till dom är 5-6 men sedan..
    Min kusin som fick barn som 22 åring med en pappa till barnet som är äldre än hennes egen pappa. Hennes man var typ 56 år när barnet föddes. Det är för gammalt.
  • Garageänkan
    Garageänkan skrev 2008-10-07 20:21:32 följande:
    Min kusin som fick barn som 22 åring med en pappa till barnet som är äldre än hennes egen pappa. Hennes man var typ 56 år när barnet föddes. Det är för gammalt.
    nu ljög jag han är över 60 år nu. hennes man alltså. barnet är 2 år.
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:24:06 följande:
    Ja.Jag blödde rätt rejält i början av grav. Från livmodertappen. Det var mörkare än vanlig mens.
    Ok jag ska göra det...
Svar på tråden dårt asöires setuG