Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-30 16:34:38 följande:
    Det är kallt, det regnar, det är mörkt, det är förjävligt.Va fan.
    samma här, kommer du med hem till musen på våldsgästning?
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-30 19:39:32 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-30 18:17:04 följande:Här skvalpar det revbensspjâll och blomkal OCH julmust *kokar kaffe at gute och garaget men gute far inget för hon bara kräks*
    Tack musen, här är blött och kallt, vattnet ligger blött på taket endast garaget är vaket. Och hoppas på utebliven mens nu när det börjar närma sig den sista...
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-10-30 19:42:13 följande:
    Jag ska gå i ide.
    Skall jag väcka dig i april nångång? Du får ju inte missa min 30årsfest
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-10-30 19:46:14 följande:
    Inte min heller.
    Ja men just det vi fyller ju ganska nära har jag för mig, ska vi ha gemensam 60 års baluns här i tråden? Vi kan ha singstar och strippstång och sprit så borde alla va nöjda. Gravidona får dricka smurfläsk.
  • Garageänkan

Vad gör man på en 2års kontroll vet någon?

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-30 19:55:06 följande:
    Alfabetet och räkna till tio, hoppa pa ett ben och röra nästippen med perfingret, gå rakt pa den vita linjen.Är vad jag kommer ihag.
    Ok. Han räknar ju ett två fyra fem sex åtta nio tieeeeeeeeeee
    vet hur hans namn ser ut i skrift och vet vad mamma och pappa heter i förnamn och att farmor och farfar heter... och .... osv
    Och kan bygga mer än 8 klossar på höjden osv tror ni han klarar besiktningen?
  • Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-10-30 19:58:09 följande:

Nix,du får lov att lämna tillbaka honom
    Peta tillbaks in i livmodern för att han inte kommer ihåg siffran tre? Eller va menar du?
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-30 20:03:27 följande:
    ja,just det: de ska kunna stå på händer en ort stund ocksa. Mot en vâgg alltsa.
    Okej det fixar han nog. Annars kanske jag kan försöka med att få honom att visa hur man klättrar upp på taket via bransdstegen på under en minut.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-30 20:08:36 följande:
    Ja.de far blåsa i en alkometer ocksa.
    Fan, här blir han underkänd, han smakade lite whiskey en gång i misstag och sa ÅÅÅH Gott! men sen dess har han inte inmundigerat något starkare än saft
  • Garageänkan

Kollar på discovery, de är och städar hus efter katrina katastrofen. Skitläbbiga hus va äckligt

Svar på tråden dårt asöires setuG