Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-10-15 16:23:29 följande:
    Förmodligen, det är bra av dej att tänka så. Man tenderar annars bara att se problemen ur sin egen synvinkel. Att det är en själv det är synd om som inte blir förstådd... Åtminstone jag tänkte så, jag gjorde en väääääldigt dum grej - gör inte det!
    siamusen skrev 2008-10-15 16:24:12 följande:
    Ja, man far inte glômma att den andra âr ledsen ocksa oftast.
    Jag kan nog hänfalla väldigt lätt till martyrskap. Just nu är det sjukt ynd om mig och jag tycker inte att han tar hand om mig såsom jag skulle tagit hand om honom.

Vi har numera generellt svårt att prata konstruktivt; båda tar allt den andra säger som kritik och då går man gärna till anfall.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-15 16:40:38 följande:
    Vet han att du kallar honom ego här?
    Japp. Det kommer från när han ryckte in i ett parti Betapet (mot dig tror jag) - vet att jag snabbt döpte honom till Egoboy då.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-15 16:42:54 följande:
    Och så får ni inte glömma bort att knulla!
    Att knulla är vi rätt dåliga på för närvarande.
    Ickan skrev 2008-10-15 16:43:12 följande:
    Det var mot mig o den jäkeln vann, väääldigt ego!
    Jaså var det så det var.
  • Perry the Platypus
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-15 16:50:24 följande:
    Bellagio! *småskriker*Varför får inte jag komma in på din sidaHar mest bara lagt upp bilder på lillan på facebook, är ju så yrsligt här med att man måste krympa bilderna först
    Inte skika och bära sig åt. Nu är det ordnat.
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-10-15 16:56:44 följande:
    Hej.Bella: oj verkligen tråkigt att läsa om ert förhållande. Hoppas av hela mitt hjärta att det går att reda upp för er skull. Har ni funderat på familje/par terapi? Det brukar hjälpa lite bara man är redo att vilja rädda sitt förhållande och så är det skönt med en opartisk tredjepart. Många styjkeknujj
    Kanske vore terapi något. Jag brukar fräsa "nehe, men då vill jag skiljas!" när vi blir osams. Jävligt moget, jag vet.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-15 17:02:35 följande:
    Man måste inte vara så jävla lycklig jämt. Det är en myt att man ska vara det.
    Sant. Men man måste nog känna sig trygg i sin olycklighet iaf...
  • Perry the Platypus

*är på betydligt mer positivt humör idag*

• Perry the Platypus

*har mumsat sushi*

• Perry the Platypus

*är som vanligt helt sjukt godissugen*

Svar på tråden dårt asöires setuG