Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

jungfu skrev 2008-10-18 21:40:33 följande:
    vimmelmamman.blogg.se/index.html
    VEm är hon?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-17 21:06:20 följande:
    min kille säger att filmer blir bättre om de innehåller en dvärg
    *tipsar om en sjukt rolig film som heter Trångt i kistan (Death at a Funeral)*

Hyrde den igår (behövde en rolig film om döden efter beskedet från mamma) och både Ego och jag skrattade så vi kiknade.
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-18 22:02:28 följande:
    Är Jack Black med blir han överlycklig
    Nix - det här är underfundig brittisk humor. Kanske för avancerat för din neanderthalare till man.
  • Perry the Platypus

*får ståpäls och tårar i ögonen av sammandraget i Stjärnor på is*

Gud vad de är duktiga!!! Jag är så jäkla impad!

• Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 22:19:57 följande:
    Nån som vil,l ha en karlslok?
    siamusen skrev 2008-10-18 22:21:24 följande:
    Har redan en. Byte?
    Kan väl bara bli bättre? Renoveringen hemma hos Cent är ju redan klar och Proppen verkar vara en jävel på att skaffa barn. Musen i sin tur får en man som KAN renovera och som säkert är glad för att flytta till varmare breddgrafder.
  • Perry the Platypus

*börjar fundera på om jag är osynlig*

• Perry the Platypus

Jag har klippt av mig pagen idag. Nu är det rundklippt och lite 70-taligt och alla mina lockar har komitfram. Jag är fan vrålgullig!

• Perry the Platypus

Orkar fan inte fota. Siter ju i mysbyxor i soffan. Kanske imöra.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-18 22:38:24 följande:
    Nej: NU
    *kissar ointresserat på kattfan*
  • Perry the Platypus

Ohohoh, nu börjar visst Unbreakable!!!!

Svar på tråden dårt asöires setuG