• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

(svarar du om jag mot förmodan skulle våga ringa?)

• siamusen

Millimina skrev 2009-01-01 13:31:48 följande:

Hej! Och gott nytt år till er!
    Gott Nytt Ar Gjorde du nagot kul igar?
  • Millimina

Jag tror att MKs bebbe kommer den femte.Fast. På något märkligt vis så trodde jag också på idag. Men det verkar kört så jag ändrar mig

• Tant Greta
    Millimina skrev 2009-01-01 13:35:46 följande:
    Tant Greta skrev 2009-01-01 00:32:58 följande: *mutter,mutter* När ska du ringa mig öht då? Full, kåt eller upp och ner skulle inte spela någon roll!
    Mmm,jag ringer när jag är full&kåt.
    Be prepared!
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2009-01-01 13:36:30 följande:
    (svarar du om jag mot förmodan skulle våga ringa?)
    *oj,råkar trycka på upptaget-knappen*
  • Millimina

siamusen skrev 2009-01-01 13:37:04 följande:

Millimina skrev 2009-01-01 13:31:48 följande:
    Gott Nytt Ar Gjorde du nagot kul igar?
    Japp, våra bästisar är här och vi åt fantastiskt god mat! De är vegetarianer så det öppnar våra horisonter lite ytterligare. Inte för att vi är sådana köttomaner, men det är enklare att köra på någon lite mer vanlig festrätt med kött. Nu är jag tacksam bara! Tomatpaj med en helt fantastisk röra på fransk senap och crème fraiche mellan tomaterna och pajdegen! Rostad vitlök och rostade körsbärtomater som sen kokats soppa på! Mmmmmmmm!

Sen fyra flaskor champagne. Som tur var var den sista äcklig. För jag känner mig nästan full fortfarande!
  • Tant Greta

Vad tråkigt jag har det idag! Ska man inte vara pigg och glad på årets första dag?

• Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:41:58 följande:

*oj,råkar trycka på upptaget-knappen*
    *gråter en skvätt när jag ringt från hemligt nummer sen och då fått svar*
  • Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:43:40 följande:

Vad tråkigt jag har det idag! Ska man inte vara pigg och glad på årets första dag?
    Nä, jag tror det mest bara är loosers som är det faktiskt.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:43:40 följande:

Här är det business as usual

Lät gott Milli
Svar på tråden dårt asöires setuG