• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

Det var en sak om Pynta och Parvel. Visst är han ditt barnbarn?

• Tant Greta
    Millimina skrev 2009-01-01 13:43:19 följande:
    siamusen skrev 2009-01-01 13:37:04 följande: Japp, våra bästisar är här och vi åt fantastiskt god mat! De är vegetarianer så det öppnar våra horisonter lite ytterligare. Inte för att vi är sådana köttomaner, men det är enklare att köra på någon lite mer vanlig festrätt med kött. Nu är jag tacksam bara! Tomatpaj med en helt fantastisk röra på fransk senap och crème fraiche mellan tomaterna och pajdegen! Rostad vitlök och rostade körsbärtomater som sen kokats soppa på! Mmmmmmmm! Sen fyra flaskor champagne. Som tur var var den sista äcklig. För jag känner mig nästan full fortfarande!
    Det där lät gott!Maten alltså,skumpa gillar jag inte.
  • siamusen

Jag gillar skumpa men vi drack inte en droppe igar.

• Millimina

Nu kom min familj hem med vännerna. De har varit på promenad, men jag fick sova lite. *ömtålig och skör*

Så det är kanske bäst om jag åtminstone inte ligger kvar här och fl-surfar va... om jag vill behålla vännerna. Vad tror ni?

• Tant Greta
    Millimina skrev 2009-01-01 13:44:39 följande:
    Tant Greta skrev 2009-01-01 13:43:40 följande: Nä, jag tror det mest bara är loosers som är det faktiskt.
    Jahapp
  • siamusen

Millimina skrev 2009-01-01 13:47:17 följande:

Nu kom min familj hem med vännerna. De har varit på promenad, men jag fick sova lite. *ömtålig och skör*Så det är kanske bäst om jag åtminstone inte ligger kvar här och fl-surfar va... om jag vill behålla vännerna. Vad tror ni?
    behôver du fler vänner än oss?
  • Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:48:34 följande:

Jahapp
    ...så du är ingen looser iaf. Utan lite smålåg som vi alla andra tuffa och balla! =)
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2009-01-01 13:47:55 följande:
    Greta? Inte gillar skumpa?
    Haha,jag tycker att det smakar som ett dåligt vitt vin.På jobbet tvättar vi händerna i överbliven skumpa,lena och fina blir de.

Så igår skålade vi i mousserande jordgubbsvin.Smakar saft.
  • Pynta

Millimina skrev 2009-01-01 13:45:44 följande:

Det var en sak om Pynta och Parvel. Visst är han ditt barnbarn?
    Jo. Det stämmer.
Svar på tråden dårt asöires setuG