• Pynta

dårt asöires setuG

* Spelar Bamse*

• Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-12-05 22:38:36 följande:
    Är det jag som har lurat in dig i skiten??
    Oh yes! Personbästa: 7 st bubblor kvar.
    Slå det den som kan!
  • Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-05 22:55:35 följande:

Slurp. Kb prövar sin nyinköpta kostym, ser lite sopranos ut. Men utan pistolen liksom... Man blir lite sugen men Dr O.F sa ju att vi inte fick nuppa så länge jag har de här polyperna inne i musen
    Måste ni avhålla er från sex eller bara från nupp?

Själv är jag mycket svag för män i kostym...hm.. * drömmer*
  • Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-05 23:06:45 följande:

Pynta skrev 2008-12-05 23:05:14 följande:
    Ingen penetration. då börjar de blöda och kan bli infekterat men annat sex såklart men jag är sugen på riktig hederlig sex
    Jaja. Men i brist på limpa får man äta bröd.
  • Pynta

Go´morron go´morron!

Är alla uppe och hoppar, pigga och glada?

*Julgransmatta...eller vad den kallas. Barrmatta kanske? *

• Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-06 10:53:39 följande:

UUUUUUUH. Vad görs? Snart ska vi på julbord med KBS jobb. Och säkert en massa spex och lekar osv, usch vad jag hatar sånt... Igår natt slog vi vad med extrasonen eller han sa att han skulle va uppe till kl 10 i morse annars skulle KB städa hans rum och om han inte skulle va uppe skulle han bli skyldig oss en hel totalstädning av huset. Klockan är nu 12 typ och ingen extrason uppe. Han skall dessutom just nu vara hos sin tjej hade de bestämt. Åh va skönt att få hela huset städat haha
    Du får berätta här vad han kommer att skylla på för att få slippa.
  • Pynta

Själv har jag exempellöst tråkigt. Har kollat runt på dom sidorna jag brukar vara på. Dötrist överallt.

Glott runt lite på Fl och skrivit ett meningslöst inlägg i en skiitråd.

Kollat mina mejl. Jaha, jag har fått en drös från Ellos....Kul.

Just nu, för att orsaka lite spänning i tillvaron, sitter jag och gissar när jag kan tänkas bli trött ikväll. Min senaste gissning ligger runt kl 02:00

Jag borde diska men...orka!

• Pynta

Överraskande och glädjande att läsa att det inte bara är jag som har haft det dötrist idag. Trodde att alla andra hade roliga och spännande liv.

• Pynta

Tant Greta skrev 2008-12-07 00:47:23 följande:

Joo,jättespännande liv har vi andra Promenerat och hyrt 7 dvd...en film har vi sett ,nr 2 ska vi se nu.Julmarknad imorrn. *dör av spänning*
    Värsta draget ju!
  • Pynta

Tant Greta skrev 2008-12-07 01:09:55 följande:

Pynta,bor du i Sthlm? Vet du om det går en buss från Kungsholmen till Djurgården?Googlar som fan,hittar ingen!
    Sl.se.

Kikar jag med
Svar på tråden dårt asöires setuG