Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-10-21 16:17:54 följande:
    Ja! Det är jättebra! Vi startar kafé! Jag kan dreja. Jag gör muggarna så får kunderna köpa sin egen mugg. Och så gör jag väskorna för dem att bära hem allt i!
    Köpa prästgården till caféet. Jag kan då jobba med foglossning och/eller en liten bebis i sjal
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-21 16:29:03 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att bli lite avgiftad från datorn. Så jag kopplar ur mig här minst en vecka. Glöm mig inte! Greta och jungfu kan skicka sms. Ja.. Sophia och PP också förstås.. om de kommer på hur man tar rätt på någons nummer Så kommer jag förbi ditt hus imorgon vid nio Trogga, och vinkar!
    men då lämnar jag Bea.
  • Fåret Shaun

Milli sista korvgrillningen imorgon

• Fåret Shaun
    KarJac skrev 2008-10-21 16:36:40 följande:
    Eh. Någon annan?Kanske dags för en vikarie i tråden, det borde stå en hel hop som skulle hugga av sig sin ena arm för att vara med i detta coola gäng.*tar fram yxan*
    Kanske starta en tråd med en förfrågan?

Som ni alla här på fl vet söker allvarliga PRAO och vikarier ibland.

I denna tråd kan ni lämna CV och personligt brev. Vi hör av oss om Du fått tid för interjuv
  • Fåret Shaun
    Womanizer skrev 2008-10-21 16:56:01 följande:
    Min stora dotter tvingar den lilla att leka hund, så här llåter det:"Hunden, kom hit! KOM HIT SA JAG."Hunden kommer: Tittar på systern...Dottern: "Ligg ner och säg vov".Hunden: "Voff"...Dottern: "NEJ, VOV sa jag!"Hunden.."voff"...tittar oförstående på systern...Dottern: "SITT HUND! LIGG HUND, GÅ HUND...Bla bla bla..."Hunden slutar vara hund, reser sig upp och ska gå iväg från leken.Dottern: (skriker) "HUNDEN; DU LYSSNAR INTE, KOM HIT!!!!! "Hunden gör inte som dottern säger....Dottern suckar och kommer till mig och säger:"Mamma hon e ju knäpp asså. Hon fattar juh inte!"Jag tycker faktiskt synd om min lilla dotter
    *asg*
  • Fåret Shaun

Min son sätter sig i en liten korg, sen blir han förbannad över att han är lite rund och fastnar

• Fåret Shaun
    jungfu skrev 2008-10-21 19:40:20 följande:
    tyckte ni att nya familjeliv såg bra ut? *skeptisk*
    Man vänjer sig, jag har ju vant mig med er
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-21 17:28:26 följande:
    Hahahahahaha Fick vâldigt roliga bilder i huvudet nu!
    Fotade
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-21 20:55:40 följande:
    Men det är väll posetivt?
  • Fåret Shaun

Jo har mailat min chef att om vi inte kommer till en lösning får facket medla, men att jag har laglig rätt att själv välja vilken dag jag ska vara föräldraledig

Svar på tråden dårt asöires setuG