Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Vad gör ni?

• siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 12:14:15 följande:

Åååh.... smör!
    Och skumbananer
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 12:22:50 följande:

Nääää skumtomtar!!
    nja, lite WT tycker jag!
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 14:11:45 följande:
    Det kom nyss in en kollega och ryade hos mig pg a detta mail:
    Jesper var sjuk igår och nån annan hade hans pass. Det ligger dock 6 icke åtgärdade mail kvar från i måndags och igår i mailboxen och det är bra om det inte upprepas när man tar över nån annans tfn-pass.Hon hade haft passet i mådags och kände sig påhoppad. Jag konsterade att det mailet hade kommit in efter hennes arbetstid och att det ju är upp till den som har passet dagen efter att ta hand om det mailet. Hon fortsätta vara kränkt och upprörd som hon så ofta blir och jag tyckte att hon kanske ska jobba på att inte ta åt sig av allt. Jag förklarade också att jag inte tänkte be om ursäkt och då svepte hon ut.
    Bitch!

Jag âr pa utomordentligt skithumör idag. Vågar knappt skriva pa fl. Har lust att be alla dra at helvete för de är sa jâvla dumma i huvudet ungefâr. Förutom er da
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-11 14:14:44 följande:

Jaha. Det är väl ingen skillnad hur du brukar vara mot mig..Vad har hänt älskade du?
    Somnat efter 7 tre dagar pa raken nu. Gasse somnade vid 4 imorse och var uppe tidigt. Han är trött och grinig och jâvlig och jag är trött som fan.

Proppen kan dra at helvete som bara ger upp och gar och lâgger sig.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 14:30:55 följande:

JÄvlar!!Jag kollar på Skitiga Jobb, och han håller på att fista en ko i analen!
    Undrar vad man tjänar pa ett sant jobb och vad man har skrivet pa sitt visit-kort.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 14:34:26 följande:

Seminör skriver man.
    Eller Bovine Explorer kanske?
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 14:50:04 följande:

Det lät snuskigt. Porrstjärnenamn!
    Ja lite
Svar på tråden dårt asöires setuG