Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Han âr vâl pa jobbet. Inte pratat med honom sen imorse da jag var arg.

Gasse ser ut som Angelina Jolie förresten. Plutläppar.

• siamusen

Pynta skrev 2008-12-11 19:25:16 följande:

siamusen skrev 2008-12-11 19:18:21 följande:
    Stackars liten Har han ätit något efter det att han föll och slog i munnen och tänderna?
    Nej. Jag försökte med glass men han vill inte ha.
  • siamusen

Womanizer skrev 2008-12-11 19:41:06 följande:

Tänder tål mer än man tror. Stora tösen slog i sin framtand riktigt illa men den satt kvar. Däremot blev den lite grå i nyans. Nu är den lös så vi väntar med spänning på om den nya tanden blir vit.Den lilla slog ut 1½ framtand. Hon har varit vårat tandlösa troll i 2 år. Den halva slipade dom till och behövde inte dra ut. Men båda barnen var grymt svullna ett par dagar och åt absolut inget första dagen. Dag 2 funkade nyponsoppa och glass bra, sen på 3e dagen åt dom som vanligt.
    Nu äter han kyckling Antar att de är slitstarka de sma tänderna för alla ungar drämmer vâl i förr eller senare, mer eller mindre.

Fragan är bara hur vi ska fa honom att ligga still hos tandlâkaren Men verkar det ok imorgon kanske vi inte behöver ga iofs.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 19:48:23 följande:
    Han kanske kan få något milt lugnande? Nu är jag seriös alltså.
    Milt?
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-11 19:52:22 följande:

siamusen skrev 2008-12-11 19:47:31 följande:
    Om han äter kyckling som ju är något han verkligen måste tugga, då tror jag inte att det är illa med tänderna. Han har nog bara fått sig en en redig smäll.
    Ja, jag hoppas det. han bet sig ju i lâppen ocksa och jag tror flârpen under överlâppen gick av och sant lär ju ocksa göra ont.
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-11 20:05:19 följande:

rökfri 3,5 år nu.Och, ja på sitt sätt imponerande..JAg bestämde mig att nu får det fan va bra. Sen sa jag ingenting förrens folk börjde fråga varför jag inte villeha en cig när vi gick ut för att röka. Det tog ett bra tag faktiskt!
    Duktig!
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-11 20:14:16 följande:

Jopp *nöjd* Röksugen ibland dock..
    Ja, det mentala suget sitter vâl i lânge antar jag.
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-11 20:27:38 följande:

siamusen skrev 2008-12-11 19:57:10 följande:
    Jag slet av den flärpen när jag var liten och det gjorde rätt så ont vill jag minnas.
    Ja, och att bita sig i lâppen gör ju skitont. Nu äter han biff dock.
  • siamusen

Jag ringer nog tandläkaren imorgon och ser vad han tycker helt enkelt.

Svar på tråden dårt asöires setuG