Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:38:47 följande:

Hon var med förra gången, så nu var det grabbens tur
    Aha. Skönt att fa rå om ett barn i taget Skulle önska jag kunde ge mina pojkar en halvtimme/timme själva per dag.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:41:55 följande:

Ja, det händer då inte ofta att man kan göra det.
    Nej, här är det väl bara gasse somfar egentid men det âr ju klockan 2 pa natten sa det räknas inte
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:52:55 följande:

Jag säger så när jag har tre barn. Dottern, han i mitten och den yngste.
    Jo, jag fattar det och du har sâkert rätt. Bara jag som tânker pa tre killar sâkert, men sa är jag ju hjärntvâttad av mina egna
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 16:53:22 följande:

Nej, men det kanske är därför han är vaken mitt i natta å andra sidan?
    Kanske det
  • siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:48:54 följande:

Hej allesammans! Jag är så himla seg i skallen. måste vila hela tiden Nästa vecka får jag semester. Superskönt! Från den 18:e till den 7:e är jag hemma och softar. Så skönt!En sak som är jättebra, jag köpte boken Äntligen ickerökare till KB i present, han håller på och läser den varje kväll och nu när han kom hem tog han sin bok och började läsa igen... Han verkar tycka den är bra iaf så förhoppningsvis klarar han att sluta röka nu. Han slutade inte med nikotinhjälpmedel
    Skönt med semester Haller tummarna för KB ocksa. Har han försökt manga ganger?
  • siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:53:20 följande:

siamusen skrev 2008-12-11 17:50:32 följande:
    Ja halvhjärtat kanske, men han fick ju början i magen så det kan va svårare att sluta då, hans mamma (och pappa) tokröker ju och hon rökte me han i magen osv... massor.Hoppas han börjar tänka på annat , jag skall också läsa boken sen när han är klar mest för att jag är nyfiken jag slutade ju på egen hand.
    Det blir ju tydligen lâttare ju fler ganger man försöker sa vi far hoppas pa det
  • siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:57:06 följande:

Nu skall jag ladda upp bilder från möhippan på fb
    Skoj! Maste jag kolla sen
  • siamusen

Nu ska gasse till tandlâkaren för första gangen imorgon. Han trillade och slog i munnen och blödde som fan. Sitter med en fin flâsklâpp ocksa

• siamusen

KarJac skrev 2008-12-11 18:40:22 följande:

Tack för  julkortet GÄ!!! Vad himla gullig du är? *rörd*Fast mitt efternamn var felstavat....
    Inte mitt
Svar på tråden dårt asöires setuG