Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Fåret Shaun skrev 2008-12-11 20:33:28 följande:

nope, halkat på en leksak och när jag försökte hitta balansen föll jag över gungälgen. Ramlade och slog i hela höger sida. Bea blev så rädd, jag kunde inte röra mig först. Men hon fick hämta en telefon och ringa sin far och prata med honom när jag försökte ta mig upp på fötterna.
    Aj!
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-11 20:55:42 följande:

Hej alla!!
    Hej. Vet du om det är jâttefarligt för katter att äta kycklingben?
  • siamusen

Fåret Shaun skrev 2008-12-11 21:15:44 följande:

Katter äter väl inte benet utan köttet. Hundar bör inte äta ben som börjar på F- de kan bli flisor
    Har at benet dessvârre. Gav honom kokt purjolök nu. Hoppas det inte hânder nagot hemskt
  • siamusen

Kan för övrigt meddela att proppen sitter pa golvet och fejkgrater för "han är sa trött".

Skiter jag fullstândigt i. Han har fatt sova denna vecka. Inte jag. Sa om han tror att han ska kunna komma undan inatt har han fel fel fel feeeel!

• siamusen

Centurion skrev 2008-12-11 21:32:10 följande:

Musen, du kan ju hålla koll på kissens bajs några dagar framöver.. Vet vi vilket ben det var? tunnt, tjockt, vasst?
    Nej, kycklinglar var det.
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-11 21:32:10 följande:

Musen, du kan ju hålla koll på kissens bajs några dagar framöver.. Vet vi vilket ben det var? tunnt, tjockt, vasst?
    Vet saatt vi skulle kolla att han inte krâktes. Sa orolig
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 22:25:35 följande:
    Du milde vilket drama jag missar när jag sitter och beställer fotoväggkalender...
    Japp.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 22:30:12 följande:
    Just fejkgråtandet lär väl inte göra att han igenom sin vilja mer va?
    Knappast.

usch, har san angest för kissen
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 22:33:29 följande:
    Hur mycket åt muspojken?
    Vet inte.En bit.

Hade sagt at proppen att ta bort benet gasse kastade pa golvet. Jag satt och matade rufs. Sedan hörde jag att det knaprade under bordet och tänkte först inte pa det. Sen kom jag pa vad det förmodligen var. Sa jag tror han hann fa i sig en hel del, men jag âr inte sâker.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 22:38:08 följande:
    Vad var det för form på benet? Var det ett sånt där långt smalt som sitter utmed lårbenet eller ett revben?
    Det var det stora benet som ser ut som ett hundkex ungefâr, du vet med bubblor pa ändarna.

Kokt purjolök för att det var det vet tipsade om.
Svar på tråden dårt asöires setuG