Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Trogga skrev 2008-11-05 17:58:22 följande:
    kissa i mugg/kopp/skål då
    Vågar inte, tänk om KB tror det är juice. Skulle vara typiskt honom
  • Garageänkan

Tänker testa imorgon och är det pos. så ska jag fota och göra ett farsdagskort. Annars får han en rakapparat. Nu ska jag softa med familjen. Tjippeli på er.

• Garageänkan

Här är det på söndag den 9:e som det är farsdag.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-05 18:34:56 följande:
    Säkert!Kommer ni ihag att jag berâttade om min tå igar..att jag slagit i den igen?den har ju gjort ont i flera manader och inte gatt att böja. Nu idag är den precis som vanligt och gôr inte det minsta ont. Undrar om den var lite ur led innan och ploppades râtt igen igar?
    kan vara eller så har allt hemkokt knark hjälpt?
  • Garageänkan

Ni som kankse är bättre på hemmatester än mig. jag tog apotekets eget det kostade inte så mycket men endel kostade ju förfan 36 euro helt vansinnigt ju.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-05 18:56:52 följande:
    Suck...idag är Gaston JÄVLIGT billig. Sa billig att han är gratis.Flaska sprit ingar i priset ocksa.nagon som köper?
    jag kan ta honom, jag tror på effekten fett löser fett som vi diskuterade innan. M vägrar somna och sligger och ropar en massa och jag är helt slut i huvudet så de kanske tröttar ut varann får man hoppas.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-05 19:06:01 följande:
    Eller sa far det motsatt effekt men det âr ju inte mitt problem.Skickar med Greta för säkerhets skull dock
    så kan hon ta hand om knoddarna medans jag gör annat kuligt?

*kokar lite te*
  • Garageänkan

Ill never tell. som jag sa innan. Lika bra för här läser alla

Svar på tråden dårt asöires setuG