Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

ja alltså min kompis spanska kille började chatta med mig på facebook. jag fattar ingen spanska och han fattar knappt engelska eller svenska så jag testade skriva in lite fraser på nån översättare på google men det blev ju helknas hoppas han inte tror jag menar nåt annat knasigt så jag vågade inte stanna kvar utan loggade ut

• Garageänkan

nu kom extrasonen och hans bättre hälft med en påse chips och dipp till mig så nu är det filmtajm...jag älskar akrylamid

• Garageänkan

Jag tycker man kan stava det I-suck istället, det förekommer ju en massa kommentarer här på FL om hur man ska stava sina barns namn och man får ju stava som man vill.
    Jag tänker ju stava om våra namn till Jheshiye och Greger (KB) och Mhaltöel fint va?

Isaac är nog fint men det blir nog jåbit att måsta berätta allid hur man stavar sitt namn... :(

• Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-09 15:12:38 följande:
    Verkar vara lika många som stavar Isak som Isaac numera. Sambon hade skrivit ner Isaac med den stavn på ett papper.. JAg föredrar nog den svenska stavn, tänkte inte ens på det förrens nu!ISUCK är ju perfekt.ellerISÄCK
    Ischack? ifall han blir bra på shack.
  • Garageänkan

Jag har också en kompisbebis som heter Herman, jag tänker på den där kakan som folk skickade runt till varandra som man skulle mata vet ni det var helt sjukt ju...

• Garageänkan

Spencer är ju ett efternamn? Eller? Hej förrsten

• Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-11-09 20:14:20 följande:
    Hej! Är det säkert. Men även ett förnamn.
    Ok jag känner bara en som heter Spencer i efternamn...

Jag funderar fortfarande hur man skall uttala Eleasar? Någon som vet?
  • Garageänkan

Fan vad jag har ont i magen hoppas de inte är cystor...

Svar på tråden dårt asöires setuG