• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    jungfu skrev 2008-10-16 16:39:19 följande:
    Du har ju alla ingridienser till en smörgåstårta! Tjacka lite formbröd och bred ut på en tårtbricka, sen varvar du med godsaker i olika lager. Majonnäs emellan, och smulade ostbågar på kanterna. Och så lite ägghalvor, rom, räkor och dill + salta pinnar som dekoration. MUMS!!!
    Gu' ja precis vad jag tänkte skriva egentligen....
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-16 16:11:32 följande:
    Men... sluta prata mat!!!Cocken har gjort kycklin, ris & curry till middag. Barnens favorit. Det är gott.Såhåjaja. Nu ska jag jobba lite till.
    Meh...det är en av mina favoriträtter också. Ska önska den av mamsen nästa gång jag kommer till henne!
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-10-16 16:53:05 följande:
    ostbågar?salta pinnar?på en smörgåstårta?annars lät det gott...
    Fast jag har fått smulade ostbågar på en smörgåstårta. Oväntat gott faktiskt.
  • jungfu

Fröken Sophia skrev 2008-10-16 18:58:46 följande:

Fast jag har fått smulade ostbågar på en smörgåstårta. Oväntat gott faktiskt.
    Det är ju KLASSISKT på en äkta smörgåstårta! Man smular dem till pulver och sätter liksom på sidorna bara... Sen ska pinnarna väl bara "stötta" den överdådiga dekorationen uppepå...

Musen, hur smakade de?
  • siamusen
    jungfu skrev 2008-10-16 19:04:39 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-16 18:58:46 följande:
    Det är ju KLASSISKT på en äkta smörgåstårta! Man smular dem till pulver och sätter liksom på sidorna bara... Sen ska pinnarna väl bara "stötta" den överdådiga dekorationen uppepå... Musen, hur smakade de?
    Precis likadant som den burken jag at till lunch
  • MissKaos

*tuggar på naglarna*
    Jag är NERVÖS! KönsUl imorgon..
    Blev sugen på lustgas på kursen om förlossningar i går, Lustgas låter kul... Åh, lustgas i jaccuzin låter som ett SPA. KAnman ta in på avd utan att föda?

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-10-16 16:02:03 följande:
    Ett Seriöst äppelkakeparty? Se tll o kom hit så fixar jag äppelkakorna. Fröken Sophia skrev 2008-10-16 15:51:38 följande:
    *väntar* JAg vill ha vaniljvisp till!
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-16 19:11:25 följande:
    *tuggar på naglarna*Jag är NERVÖS! KönsUl imorgon..Blev sugen på lustgas på kursen om förlossningar i går, Lustgas låter kul... Åh, lustgas i jaccuzin låter som ett SPA. KAnman ta in på avd utan att föda?
    Vad tror du att det âr? vad vill du helst ha om du maste vâlja? Vad ska han/hon heta och varför döper ni inte ungen efter mig?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-16 19:13:56 följande:
    Vad tror du att det âr? vad vill du helst ha om du maste vâlja? Vad ska han/hon heta och varför döper ni inte ungen efter mig?
    JAg tror det är en pojke.
    JAg bryr mig inte vilken sort det är, konstigt nog.. Nyfiken ändå!
    Jag vill att bebisen ska hete Emil eller Astrid
    För att en pojke inte KAN heta MUSEN.
Svar på tråden dårt asöires setuG