• DCLXVI

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-06 13:46:47 följande:
    Dubbla lager? Kan sabba känslan lite...
    TRor du? Ja kanske det... *funderar* jag ska klura på den där uppfinnngen lite till. Jag är så påhittig.
    If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    Millimina skrev 2008-11-06 13:45:55 följande:
    Ja! Där har vi det. Mellanvägen. Den varken onda eller goda! Etisk snoppväska! (för den blir ju inte så etisk även om jag väljer den goda vägen..)
    Precis!
  • DCLXVI

Morrn morrn! Hör och häpna: Jag är vaken men Skrutten sover. Bredvid sin pappa som jobbat natt....

Mormor ska ju komma och hämta Skruttet idag och vara "dagis" medan jag pluggar. Hon lär ju ska slippa middags-sovnings-krånglet iaf.

• DCLXVI
    MissKaos skrev 2008-11-07 07:47:07 följande:
    Morgon Slämps.Inatt flög dom med en helikopter utanför Ja UTANFÖR! Snarare än ovanför. Lät som om dom skulle landa på vår balkong. Eller grannens iaf.  Kollade inte ut, var rädd att koptern var Rosa.
    Du skulle ha skjutit ner den med luftvärnskanon (vaddå, har inte alla sån på balkongen??). Pink hawk down liksom!
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-11-07 08:31:54 följande:
    Inatt sov Arvid i min säng från strax efter midnatt och jag har faktiskt sovit ok ändå!? Inte för att jag vill ha honom där, men när han emellanåt vaknar på natten är jag för trött för att ta itu med det på annat sätt än att dra med honom till min säng.
    Mmm, så känner jag med. ORKAR inte riskera att han börjar skrika om jag försöker få honom att somna om i sin egen säng. Vill bara få sova, fort...
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-11-07 08:34:51 följande:
    Ja, och gummiklubban brukar inte stå vid hans säng så man kan ta till den heller eller?
    Nej den är alltid på villovägar när man behöer den. Nu börjar det låta inne i sovrummet, måste hämta Skrutt så inte gubbe vaknar. Hepp!!
  • DCLXVI