• DCLXVI

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-11-11 19:50:00 följande:
    Ok jag får väl berätta då varför jag är så himla hemlig. Idag var jag på VUL det visade typ vecka 5 men jag borde vara i vecka 7 eller 8. Jag skulle komma tillbaks på vul om två veckor om inget ändrats så är det mf.
    Oj, jaha vad jobbigt. Hoppas verkligen det inte är så!!

Jag skulle vilja ha en bebis till, men eftersom jag blev så sjuk med värk osv efter förra grav/förl så vågar jag inte skaffa en till känns det som... Jag är fortfarande dålig, äter mkt värktabletter osv. Skulle kanske inte orka en till heller.
    If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    Garageänkan skrev 2008-11-11 19:53:11 följande:
    Jag vill ju och vill inte. Mest för att förra grav va så jobbig. Jag har mått illa som fan flera dagar det skulle man börja med i vecka 7 först sa hon och enl beräkningen är jag i 7 men blubben ser ut som en i v 5.
    Usch vad svårt. Ja huvudsaken är ju att det blir så att du mår bra i slutändan.

Nu måste jag hoppa in i the shower. Puss på er.
  • DCLXVI
    siamusen skrev 2008-11-14 15:08:00 följande:
    Undrar nâr jag ska hinna äta frukost. Hade precis fatt clovis att somna sa börjar gasse banka i leksaksgarderobsväggarna. Nu är clovis vaken igen.
    Stäng in bägge ungarna i leksaksgarderoben, stoppa i ett par öronproppar och ät!!
  • DCLXVI
    Millimina skrev 2008-11-14 15:21:22 följande:
    Vill du att jag ska skriva något skoj åt dig någonstans? Ge mig en länk!
    Näe, inget speciellt sådär, bara en rent allmän saknad liksom.
  • DCLXVI

Goddagens!! Ikväll ska jag på fest med 80-talstema. Fram med kängor, trasiga kläder, säkerhetsnålar ochh nitar!! Håret blir grönsprejade spikes. Välkommen tillbaka,
    kära punkarlook!!!

Svar på tråden dårt asöires setuG