Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Trogga skrev 2008-10-21 21:11:05 följande:
    Jo smyg in och kolla bland mina starka bilder
    Vad gör lella ongen??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-10-21 22:04:03 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 22:01:10 följande:Nä, men som de slänger och sliter i dem, ben o armar flyger av, och helt brutalt töms fångstburarna... Krabbor i den storleken är ganska gamla djur. känns bara så sorgligt att se.
    Nu åkte du upp två snäpp på min poppislista.
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-10-21 22:37:20 följande:
    ...så nu ligger jag på plats... 17, eller?
    Oj, det har jag ingen aning om. Ni varierar er rätt bra.
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-10-21 22:41:43 följande:
    *deppar för att jag inte är på topp tre som Greta och Musen*
    Kan säga att det där beror på dagsform. Fröken Solfisa är alltid etta på min lista dock.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-21 22:43:18 följande:
    Eeeh,moi?Nänä,Bella har lite svårt för mig
    Rättelse:

*Bella har lite svårt för att hon inte är Gretas favorit*
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-21 22:44:14 följande:
    byter blöja på sin pappa, men han ville inte ta av sig byxorna och få puder
    Så nedrigt av honom! Det hade ju annars kunnat bli ett stämningsfullt julkort för 2008.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-21 22:44:45 följande:
    Så säger du bara för att du är rädd för henne och hon vet var du bor.
    Nähä!!

*tittar nervöst över axeln*
    siamusen skrev 2008-10-21 22:45:02 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 22:43:18 följande:mig med men det âr bara fôr att vi âr:smartaresnyggarerikaretrevligarebâttreôdmjukareluktar godare
    Jaså är det därför?!
  • Perry the Platypus

*funderar över varför det egentligen är så viktigt för oss alla att vara omtyckta i en låtsastråd*

• Perry the Platypus

Jag bad nyss naken-Ego att göra propellern, men han gjorde istället epileptikern.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-21 22:50:21 följande:
    Den är very sexy...
    Ja oerhört. Jag nästan halkade ur sängen.
Svar på tråden dårt asöires setuG