Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-22 13:45:57 följande:
    Som vadd? Ladda över bilden hiT! *nyfiken*
    Nejnejnej det vill du inte se.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-10-22 13:48:59 följande:
    JOOOOOO!!!! Hur äckligt kan det vara? Jag är förtusan sjuksyster och allt som inte luktar eller trillar av alt är maskätet (männsikodelar alltså) och live är ok..
    Jaja. Säger du det så.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-22 13:51:41 följande:
    HEj hej skasjukskrivas
    Grattis!
  • Perry the Platypus

*mår fortfarande aningen illa*

Och då har jag ändå tagit mig igenom hela the original cup girls-klippet...

• Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-22 20:58:51 följande:
    Det ringde från jobbet idag, de ville veta om jag skulle med på personalfesten på fredag. Sa att jag inte hittat barnvakt än men jag hoppas kunna komma med. Fick svaret då att jag måste svara NU för det inte ska vara några extra kostnader för kommunen. Blev tvungen att säga nej då jag inte vet om jag hittar någon eller inte
    Mtp hr du änner inför jobbet så kanske det spelar mindre roll?
  • Perry the Platypus

Imorgon åker jag på två planeringsdagar med jobbet. Ska in i duschen nu och sen blir det minsann avpälsning av armhålor och ben så att jag ska lyckas piffa runt i klänning utan att skämmas.

• Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-22 21:05:14 följande:
    www.facebook.com/photo.php&view=a...Hm jag funderar lite på brosans kompis kommentar till detta kort
    Skumt - kan inte se.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-22 21:08:40 följande:
    Var ska ni planera då?
    Bland lejon och tigrar.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-22 21:10:52 följande:
    Kolmården?
    Fan, du är mycket smartare än ditt yrke låter påskina.
Svar på tråden dårt asöires setuG