• Suri

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-29 23:07:55 följande:
    Men hur mycket kan vi betala för en Allvarlig turne då?Slutstationen är väl frallan och musen? PP kan nog strippa av lite av priset,Gute kan baka av priset.. Ni andra då?
    Om PP strippar hela vägen så tycker jag att det borde räcka.
    Jag vetefan vad jag ska erbjuda.
    Glögg?
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-29 23:08:02 följande:
    Händer titt som tätt. Dessutom visste han att jag satt i telefonen men generade sig ändå inte
    Han är som barnen. Gapar som mest efter uppmärksamhet när man sitter i telefon
  • Suri
    Eras skrev 2008-11-29 23:14:56 följande:
    Information: Det är inte bra att klia kring ögonen när man finhackat chilipeppar.
    Jag var på väg att skriva ett inlägg om det men tänkte att nu är väl ändå händerna tvättade..
    .
    Det finns också andra känsliga ställen du inte bör röra nu. Klia dig inte i röven.
  • Suri
    Eras skrev 2008-11-29 23:20:59 följande:
    Suri skrev 2008-11-29 23:19:17 följande: För sent. Det svider.
    Skyll dig själv!
  • Suri

Godnatt allehopa
    Nu ska jag gå och lägga mig och snusa på Sune.

• Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-30 09:39:09 följande:
    DUm KB. VÄck aldrig en kvinna som somnat på soffan! Glad advent alla!
    Glad advent på dig med. Nu bakar vi pepparkakor här och det doftar ju så ljuvligt och juligt! Köpedeg blev det, men det luktar ändå jul ju. Storbarnen är inte hemma, så det är dessutom tyst, typ julfrid
  • Suri

Godmogon. Jag är fan bakis tror jag. Drack glögg igår, första alkoholhaltiga drycken i mitt system sedan nyår. Ni kan ju tänka er hur jag sög i mig

Har var it sjuuuukt trött nu, sovit som en klubbad säl. Inte förrens nu börjar jag ana varför. Jag todde jag var sjuk eller nåt ju! Har glömt vad lite alkohol ställer till med.

Sune och jag har skitiga kläder för vår tvättmaskin är fortfarande trasig. Stringen ska laga den ...imorgon... ehhh?

• Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 11:11:42 följande:
    Men.... GÅR den att laga verkigen?
    Han vill såklart försöka. Varje chans att få skruva på något skall såklart tas tillvara på... OM vi har tur så är det kolet som är slut och då blir den hel igen om man sätter dit nytt.
    MissKaos skrev 2008-12-01 11:09:27 följande:
    Hey, Svampen?
    Svampbobfyrkant!
  • Suri
    siamusen skrev 2008-12-01 12:29:32 följande:
    Idag är proppen pa stralande humör
    kan han inte typ åka iväg eller nåt? Shoppa lite?
Svar på tråden dårt asöires setuG