dårt asöires setuG
Trevligt välkomnande. *bjuder på lussekatt*
Fröken Sophia skrev 2008-12-08 11:18:13 följande:
Trevligt välkomnande. *bjuder på lussekatt*
Fröken Sophia skrev 2008-12-08 11:18:13 följande:
NU ska jag plocka undan lite till här... Vi började stöka i arbetsrummet igår o sortera cd-skivor och köpte en ny barnvagn så det blev väldigt stökigt. Tre barnvagnar, alla våra böcker i lådor överallt o cd-fodral som skräpar.
Har varit en elak styvmor nu o slängt massa av Idas grejer. Tex förtorkade godisbitar, plastprylar somleksaker varit förpackade i o såna nyttiga grejer. En del saker flyttade jag bara på för att se om hon saknar dem, annars kan jag slänga dem med sen.
hej babes!
Idag ska jag julklappsshoppa, fast om det blir som jag vill så blir det kläder till mig istället. Har ju inte köpt nya kläder på 1,5 år så det kan vara på tiden.
Sluta se så arg ut o gå o kolhydratladda eller nåt...
Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:00:19 följande:
Äh, passa på o njut av lugnet, möjligheten att få äta äta äta o alla andra mindre roliga besvär du har nu. Snart får du annat att tänka på ändå.
Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:05:15 följande:
*har shoppat julklappar o kläder till mig själv*
Men du är gravid, då är det ju skittråkigt att handla kläder. Fast det kanske inte du tycker?
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:20:12 följande:
Jag hade två att variera med, såna med "dra över magen-mudd", sista två månaderna fick jag klippa jack i mudden för den var för tajt. *noterar på anti-gravid nr 2-listan för framtida bruk*
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-09 17:35:12 följande:
Dags att göra middag.. påsättaren är på julbord ikväll den skurken. Fast jag har iofs erbjudande om tre-fyra st denna veckan, har bara tackat ja till två dock. Tänkte låta det stanna vid fyra före julfirandet i år.