• Ickan

dårt asöires setuG

Ida har två tamagochis o hennes kompisar har typ två var med, det är superinne på lågstadiet.

Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:31:52 följande:

Tänk att det trodde jag med. Men han har sålt grejor åt pandaförsäljningen, och beställde av någon underlig anledningen en tamagotchi. Han lät lite förvånad själv när han började pilla med den - varför beställde jag den här liksom?
  • Ickan

O han sover knappt i egen säng, typ som en förskoleunge. *känner mig lite elak*
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 14:58:08 följande:

Ahhh, men Jr går i 6:an och är kille. Jag tror inte att den kommer med till skolan någon gång, eller att han kommer att leka med den när hans kompisar är här
  • Ickan

Illamående förknippar jag bara med förlossningen iofs, men det behöver ju inte gälla dig. Du märker ju hur som helst om det tar i på allvar.

MissKaos skrev 2008-12-10 20:10:32 följande:
    Sant. Många ytte-pytte små stekta franska flaggor. GOTT? Hörrni -illamående vid den här tiden i graviditeten. Ingår det? OCH SD så fort man reser på sig? Med "mensvärk" ska inte sådant komma SEN? Typ, om eett par veckor? *oroar mig fortfarande för för tidig förlossning* Ska den här ungen komma på samma dag som jag, lillebror, mamma... så är det på tisdag. Eller onsdag.
  • Ickan

Jag med men vi menar nog inte samma...
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 09:03:37 följande:

Åh vad jag längtar efter dopp i grytan!
  • Ickan

Ja, det fungerar även om en omskrivning för knulla eller mysa om man så vill.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 09:51:25 följande:

Jag menar skinkspad och tunnbröd. Kan man mena något annat, menar du?
  • Ickan

Vet inte, jag har heller aldrig gjort det.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 10:08:55 följande:

Jag har aldrig suttit i soffan och doppat tunnbröd i skinkspad. Kan man göra det?
  • Ickan

*trycker ner i tomte i halsen på PP* Så vad fin du blev lilla gumman, julfin, mysig o tyst.

KarJac skrev 2008-12-11 10:33:24 följande:
    Eller hur? Och julpyntar, och pysslar.... liksom. Why?
  • Ickan

*snurrar ihop PP i lite ljusslingor* Nu blev du superfin ju! Vill du ha glögg? Du kanske kan snorta den för tomten är nog ivägen annars.

Svar på tråden dårt asöires setuG